Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mobbing av centerbordssurfare på konfen!?

  • jomensaatt

    Medlem
    3 april, 2008 vid 20:38

    Men seriöst, läste du ens mitt inlägg?
    Gör om gör rätt. Det är helt otroligt hur vissa kan vara. Tagga ned och försök att vidga din värld.

    Jag bör väll inte ens svarat på ditt senaste inlägg men jag vill bara försöka få dig att få en mer accepterande syn på folk.

    Du har redan fått rådet att ta en paus och slappna av, få ur dig dina uppbyggda aggressioner och återkom sedan med en trevligare attityd så blir allt bra ska du se.

  • trasurfarn

    Medlem
    3 april, 2008 vid 20:52

    Jag kan hålla med om det var orättvist och fel av mig att ställa frågorna om jag passade här enligt konf-reglerna. Det var dumt och det ber jag om ursäkt för.
    Men jag blir förbannad över att andra och i det här fallet du skall behöva beskriva mitt sätt att vindsurfa som bandy, när “de riktiga vindsurfarna” beskrivs som hockeyspelare! Jag har inget som helst behov att beskriva hur du eller andra vindsurfar och omvandla det till något annat än vad det är.
    Respekt bröder!
    Nu lägger jag ned.
    Träsurfarn

  • swe-496

    Medlem
    4 april, 2008 vid 03:57

    Det lustigaste här tycker jag, det är att en av oss debattörer lyckas undvika att svara på direkta frågor själv.
    Han svävar gärna iväg med andra frågeställningar, verkar inte läsa igenom inläggen innan han gör nästa i den här tråden. Börjar gärna prata om helt andra saker som inte har med tråden att göra.
    Jag har själv blivit “beskylld” för att hävda att KONAseglare som skriver här på konfen har provision. Det har jag eller mig veterligen aldrig sagt eller skrivit.
    Men vid frågan om vart han har läst det så undviker han att svara..
    Finns fler exempel på detta, men hinner inte skriva mer nu eftersom jag ska till jobbet.

    Longboardseglare, shortboardseglare…. Alla vill vi ha skoj på vattnet.
    Säger som S19, ingen skillnad på brädsegling och vindsurfing, samma sak olika benämningar. Det är så jag ser det iaf.

  • stoorfaen

    Medlem
    4 april, 2008 vid 05:38

    Tycker också SafeSurfer satte pricken över i:et…

    En grej bara, Bandy sparkar rumpa med hockey!

  • j-s

    Medlem
    4 april, 2008 vid 06:34

    Bröder och systrar! Vi sitter väl all ändå i samma båt!??

    Chill! 🙂

  • Oregistrerad

    Gäst
    4 april, 2008 vid 06:35

    @J.S. 456160 wrote:

    Vi sitter väl all ändå i samma båt!??

    På samma bräda menar du väl? 😉

  • j-s

    Medlem
    4 april, 2008 vid 07:19

    Det beror väl på vilken bräda man kör…….. :santa:

    Näe förlåt, jag kunde inte låta bli!

  • jomensaatt

    Medlem
    4 april, 2008 vid 07:35

    Instämmer, både ang Safesurfer och bandy. 😉

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mobbing av centerbordssurfare på konfen!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.