Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någott för våra filmklippare?

  • Någott för våra filmklippare?

    Publicerad av swingout på 21 oktober, 2011 vid 08:24

    Såg att det finns en tävling för filmklippare. Ladda ner filmerna och musiken, klipp ihop en fräck video och vinn en resa till Bonaire!
    Med tanke på de sjyssta rullarna många av konfen besökarna bjuder på, så kanske nån vill ta upp utmaningen?
    http://www.umipictures.com/promotions/bonaire11/

    Annars är det kul att bara pilla med klippen för eget bruk.

    jesper-b svarade 12 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • danneman

    Medlem
    23 oktober, 2011 vid 04:50

    Grym tävling.. Jag antar utmaningen .. En resa hade suttigt fint 😉

  • pure

    Medlem
    23 oktober, 2011 vid 05:56
    Swingout;673645 wrote:
    Såg att det finns en tävling för filmklippare. Ladda ner filmerna och musiken, klipp ihop en fräck video och vinn en resa till Bonaire!
    Med tanke på de sjyssta rullarna många av konfen besökarna bjuder på, så kanske nån vill ta upp utmaningen?
    http://www.umipictures.com/promotions/bonaire11/

    Annars är det kul att bara pilla med klippen för eget bruk.

    Dom andra priserna var inte så dåliga heller: http://www.umipictures.com/promotions/bonaire11/?page_id=20

    Ska bli kul att se alla surfzone bidrag. Det blir ju lite av en surfzone tävling också.

  • callep

    Medlem
    23 oktober, 2011 vid 07:54

    Jag ska fan vinna

  • astroman

    Medlem
    23 oktober, 2011 vid 09:47

    Någon som har några komma igång tips för filmklippning att dela med sig av? Bra program, tutorials på nätet mm?

  • danneman

    Medlem
    24 oktober, 2011 vid 09:56
  • claes6

    Medlem
    25 oktober, 2011 vid 20:10

    Kul tävling! Då har man något att sysselsätta sig med i november, då.

  • astroman

    Medlem
    26 oktober, 2011 vid 18:03

    Tackar!

  • callep

    Medlem
    26 oktober, 2011 vid 18:08

    Medelmåttiga klipp och värdelös musik……

  • ugglemannen

    Medlem
    15 november, 2011 vid 23:15

    Min version blir någon form av mjukporr känns det som. Men men inte fy skam det heller.

  • dr-masse

    Medlem
    17 november, 2011 vid 10:44

    Långsam smekning av fenor fast med fenfodralet kvar. Segel där man öppnar segelbagen lite lagom sådär. En ny bräda där häcken “råkar” titta ut ur boardbagen. Master som tas ut och skjuts in i mastfodral. Kanske flera gånger. Män i svarta gummidräkter som långsamt går upp ur vattnet.

    Jag ser det framför mig. Är det mycket illa eller helt förkastligt att jag blir lite smått upphetsad av det här? 😀

    Du har helt klart en bra filmidé. En given vinnare.

  • jesper-b

    Medlem
    17 november, 2011 vid 11:42

    Jag ser en lätt inoljad dr Masse i minimala stringpungpåse fullt med tatuerade loggor från Bromma Skidsports alla produkter. Jag ser en lätt sexistisk manskroppsobjektifierande reklamsnutt där dr Masse putar med rumpan a la värsta Reef-girl. Äntligen har de mångmiljontaliga kvinnliga heterosexuella vindsurfarna fått något att drömma om, eller om det är de mer tvärsexuella gummigubbarna som det vattnas i gomsvallet på?

    Kommer vinna överlägset om juryn har någon kompetens överhuvud.

    /JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någott för våra filmklippare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.