Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic Surfers Mag

  • happymagnus

    Medlem
    10 december, 2008 vid 16:19

    Jag tycker att det är underbart att NSM överhuvudtaget kan existera. Gillar man tanken på att det ska finnas en tidning för våg och kitesurfing så gäller det att vi läsare stödjer projektet. Jag jobbar med magasin och hade dömt ut den här affärsidéen innan vi ens diskuterat distributionen. NSM bygger på hundratals timmar oavlönat arbete och en jävla stor entusiasm. Därmed får man räkna med att krönikörer och texter håller varierande klass. Självklart kommer jag förnya prenumerationen.

    PS. Bilden tagen av Flindt med surfaren som gör en duck dive, samtidigt som en annan surfar vågen, är magiskt bra.

  • luuddee

    Medlem
    10 december, 2008 vid 18:52

    vafan. magget kostar ju för bövelen ingenting och det är grymt att någon kan göra det så bra som mat faktiskt gör det. så sluta köpa det för att det är för lite kite, vilket trams. tidningen är grym och det kommer väl in såpass mycket artiklar mat får in från kiteare. vilka jag tror är mycket mycket dåliga på att skicka in bra material (wakestyle mest då). vågsurfare och vi kiteare som kör mycket vågor verkar vara bättre på att ge mat bra material att använda.
    sunkigt att inte kunna sponsra någon som faktiskt tar sig tid och försöker göra det bra med så lite pengar som det faktiskt kostar.

  • bau

    Medlem
    10 december, 2008 vid 20:35

    En sak jag undrar lite om med bilderna är varför ni skriver typ norra europa
    östersjön osv. Jag vill ha en vägbeskrivning alla ställen kan väl inte va hemliga eller? i vilket fall kan de ju va kul att veta lite mer, norra europa är ju ganska stort

  • arild

    Medlem
    10 december, 2008 vid 20:46

    Tack Mat!!!!

    Med så bra vågsurfingmaterial som i senaste nr skall du självklart publisera det före ett sämre kite reportage bara för att ha mer kite.
    Att sverige har ett kite o surf mag är kanon kul!
    keep on the hard work Mat/nordicsurfersmag

  • gonzo

    Medlem
    10 december, 2008 vid 21:00

    ja fan va fint jobbat mat.
    grymt nr som vanligt
    jag skrev upp mig på en ny prenumation idag

  • mat

    Medlem
    10 december, 2008 vid 21:17

    Well, well. Återigen tack alla!!! Ludde, Magnus…

    Som jag skrev tidigare här, bra wakestylematerial är svårt att få tag på. Jag menar inte bara bra bilder utan också intressanta artiklar. Men jag publicerar gärna det. Så guys…skicka gärna!!!

    BAU, policyn i maget är att inte skriva namnen på spoten.
    Ok, vad gäller “Nordeuropa” bilden, var det ett önskemål av fotografen. Bilden var så magisk så att jag var tvungen att ha den i maget! Ögongodis som inte behöver någon vägbeskrivning!

  • haze

    Medlem
    10 december, 2008 vid 22:44

    Mat: Man får tacka så sjukt mycket. Kom hem efter en långarbetsdag nu med massa ny fallen puder snö och åkning i 6 timmar i 50 cm puder och en del öl och då hittar man tidningen som var bättre än hela dagen tillsammans. Sjukt bra nummer.

  • milkman

    Medlem
    11 december, 2008 vid 02:18

    Matt, jag kommer inte få läsa tidningen föränn jag är hemma igen. Sluta ge mina grejjor till Strulmicke 🙂
    Vi kan ta hans istället, så behöver du bara leverera till ett ställe 🙂

  • mat

    Medlem
    15 december, 2008 vid 09:00

    Bumpar tråden lite med en bild 😉

    PS. listan på alla pressbyrå som säljer NSM finns nu här:

    http://www.alohaphoto.nu/NSM/dealers.html

    Ha D

  • reklem

    Medlem
    15 december, 2008 vid 22:34

    Från en fransos till en annan. Gott jobbat Mat!! Och självklart stödjer man detta. Inte tal om annat. Samtidigt måste jag säga att det vore skoj att höra lite mer om och från östra sidan av Svea (Gotland undantaget). Men jag antar att vi som surfar här delvis har oss själva att skylla. Som Yann säger så låt oss höra exakt vad för typ av material du vill ha.

  • samhansson

    Medlem
    15 december, 2008 vid 22:38

    mycket mer om mig hade inte skadat

  • virena

    Medlem
    16 december, 2008 vid 13:41

    Mat, har bara sätt första nummret ännu men tycker att det är super kul med ett svenskt/nordiskt surfmag. Grymt bra initiativ!!!. Jag tycker att den är super kul just för att den är annorlunda andra sportmags. Bra jobbat:laugh:

    Kram kram Virena

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nordic Surfers Mag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.