Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film – DIN CHANS

  • fastlandsguten

    Medlem
    29 november, 2008 vid 18:33

    Underbart.

  • surfmeister

    Medlem
    29 november, 2008 vid 19:20

    Skit ba……det kändes som om man vore värsta Kauli Seadi när man satsade på framåt för första gången. Men nu när man ser det på film ser det nästan patetiskt ut! Dock ska Gurra ha ett stort tack för utmaningen och för att man fick lite mod att åtminstonde satsa på ngt man aldrig gjort innan. Nu när jag vet (?) vad som jag gjorde fel ska den sitta innan Nyår!! Den mentala barriären är borta och nu ska det satsas! Hoppas bara på lite bra julsurf!

    Btw: FETT move av Jojjo på delayed framåt. Helt klart det brutalaste satsningen i filmen. Min röst garanterat.

    J.vligt kul koncept och grymt kul att se på filmen! Jag hoppas att det blir en “Din Chans Del 2 – A Second Chance” då ska jag banne mig satsa hårdare! Respekt.

  • gurra1978

    Medlem
    29 november, 2008 vid 19:35

    Tack själv för en strålande skådespelarinsats Jonas. Du var naturligt bra framför kameran, på land alltså 😉 Framåten sitter lätt innan nyår.

    Klockrent namn på uppföljaren – en andra chans. Det ska jag komma ihåg. Vi får köra en session till innan nyår, men med fetare förhållanden. Det går bra att anmäla sig på stranden strax innan. Ingen anmälningsavgift, inget segelnummer krav, ingenting förutom lite mod behövs. Alltid garanterad segling, ett minne för livet i form av upplevelsen och en film. Andra får njuta av det som sker, fast på internet. En person kan administrera hela eventet, inga domare behövs (det sker på internet sen av publiken), alla får segla då det blåser. Tävlingsutgången är inte avgjord på förhand (alltid proffsen som vinner=i mitt tycke rätt ointressant) utan det är andra faktorer som spelar in. Mod, ladd, soul, snack, komik whatever, det vindsurfing egentligen handlar om. Är detta nya tävlingsformen???

    By the way, visst är det lite spännande med en omröstning och ett första pris. Det visste ni som deltagande seglare INTE om förrens nu (jag lovade ju en knorr). Jag tycker ert ladd är värt något. Speciellt Marängens, jag gillar hans tugg :tongue:

  • ola-h

    Medlem
    29 november, 2008 vid 20:20

    Superkul film. Och på Stekhet afton igår var det spänning i luften när filmen visades och rejält med spontana applåder och tjoanden när det laddades. Det spelar ingen roll om det var nära eller ej att manövrarna satt – det viktiga var ju just att det laddades och det syntes tydligt.

  • gurra1978

    Medlem
    29 november, 2008 vid 20:24

    Inför nästa rulle har Ola H(imself) lovat att chocka Sverige. Jag minns väl dina ord igår kväll, gör du? 🙂

  • surfmeister

    Medlem
    29 november, 2008 vid 20:25

    @gurra1978 518703 wrote:

    Tack själv för en strålande skådespelarinsats Jonas. Du var naturligt bra framför kameran, på land alltså 😉

    Ha ha! Uppenbarligen ska jag ha fenan i vattnet i alla fall!

    Ställer absolut upp på nästa film! Himla kul koncept och precis det man behöver för att ta sig vidare i sin amatörsegling. Nu när jag ser vad jag behöver göra (typ titta bakåt och inte framåt….) ska den banne mig sitta nästa gång. Har varit närmare att sätta bakåtloop som ska vara betydligt svårare tekniskt…….

    Åker ner till Malmö över julen men tar med mina prylar om i fall att det ska blåsa. Helt klart att jag är på plats i Apel om det blir en ny session. Familjen redan förvarnad!

  • surfmeister

    Medlem
    29 november, 2008 vid 20:27

    Himla trist att jag inte kunde komma igår. Uppenbarligen var det sköj! Ola H, Mr Top-turn himself…..du ska nog kunna ge uppföljaren lite krydda!

  • surfpunk

    Medlem
    29 november, 2008 vid 21:44

    Haha,skitkul film,Vidar va störtskön.Gött ladd också,ponch ser ut som man ska vrida kroppen ur led,är den svår?.

  • marangen

    Medlem
    30 november, 2008 vid 00:55

    By the way, visst är det lite spännande med en omröstning och ett första pris. Det visste ni som deltagande seglare INTE om förrens nu (jag lovade ju en knorr). Jag tycker ert ladd är värt något. Speciellt Marängens, jag gillar hans tugg :tongue:[/QUOTE

    Lite bortförklaringar och skit måste man ju få ha…;) Jävligt rolig film Gurra. Åh den där Vidar var grym. Han måste bara segla fulltankad i nästa rulle:) Den här “tävlingsformen” blir lite som att tävla mot sitt eget handikapp som golffånarna gör. Jag har handikapp 54. By the way, skicka upp förstapriset vid tillfälle…

  • dude

    Medlem
    30 november, 2008 vid 07:31

    Någon annan som har problemet med att ladda ner från sajten http://www.kulingvarning.nu? Alla filmer jag laddar ner hänger och sen måste jag pausa och återuppta laddningen var annan till var tionde mb. Undrar om det är ett problem på min sida eller kulingvarnings?

  • snaffe

    Medlem
    30 november, 2008 vid 16:59

    Har nog Vidar Jensen som favorit jag med. Blev förvånad bara över att en norrman bryter på danska:)

  • fj69

    Medlem
    30 november, 2008 vid 17:19

    Ja han var lurig den där Vidar, seglade överaskande jävla dåligt också……….

    F

  • pure

    Medlem
    30 november, 2008 vid 17:49

    riktigt rolig och bra film.. kul att dom som var med försökte och lyckades rätt bra. Det ger inspiration till oss som inte riktigt vågat tänka på att loopa.

  • matsb

    Medlem
    30 november, 2008 vid 18:12
    FJ69;518788 wrote:
    Ja han var lurig den där Vidar, seglade överaskande jävla dåligt också……….

    F

    Underbar ide….:grin::smile:

    Man satt och vänta spänt när vidar skulle ge sig på sina moves…..du är för jäkla go (språkbegåvning…hahaha)….:wink::wink::smile::smile:

    mats

  • fj69

    Medlem
    30 november, 2008 vid 18:21

    @MatsB 518799 wrote:

    Underbar ide….:grin::smile:

    Man satt och vänta spänt när vidar skulle ge sig på sina moves…..du är för jäkla go (språkbegåvning…hahaha)….:wink::wink::smile::smile:

    mats

    Haha, jag hade för små grejer för dagen, bara 84 l och 5.0 så det blev inga försök från mig som inte plana, så Vidar kommer att revanschera sig i uppföljaren..massive stuff…. Stay tuned, B t w vilken bra fotosite du hinka in på konfen – den var billigare än andra sidor jag sett, en 500 mm canon F/4.0 för bara 55 bopp!! listpris 62 kakor, Sugen..

    God Jul karlskrona!

    F

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film – DIN CHANS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.