Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny secret spot utanför Göteborg?

  • henkeman70

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 14:45

    Skotten har helt rätt. “This is not cool at all”.

    Någon/några är ju ansvariga för det som pågår i Torsviken.

    Kan detta vara ett tillfälle att samspråka med ornitologerna och för första gången(tror jag) driva en gemensam fråga mot tredje part?
    Känns kanske lite crazy att alliera sig med dem, men det är för god sak.
    Och vem vet, kanske tycker dom lite, lite bättre om oss efter att vi backat dem i en viktig fråga. En naiv liten tanke bara… 🙂

  • fesen

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 15:32

    @henkeman70 508149 wrote:

    Skotten har helt rätt. “This is not cool at all”.

    Någon/några är ju ansvariga för det som pågår i Torsviken.

    Kan detta vara ett tillfälle att samspråka med ornitologerna och för första gången(tror jag) driva en gemensam fråga mot tredje part?
    Känns kanske lite crazy att alliera sig med dem, men det är för god sak.
    Och vem vet, kanske tycker dom lite, lite bättre om oss efter att vi backat dem i en viktig fråga. En naiv liten tanke bara… 🙂

    Kanske behövs att några vispar runt vattnet lite.

  • georgi

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 18:54

    Jag kollade upp stället för ett tag sedan…
    Det första ja la märke till va alla pålar som stack upp och va fint dålda precis under vattenytan. Vattnet såg inte så inbjudande ut heller.

    Det andra va de fem, sex fågelskådare med sina enorma kikare, som befäst den nordvästra sidan (vid modellflygbanan). De såg ungefär ut som det nybildade pakistanska medborgargardet…

    Slutsatsen jag drog va att de va fan inte värt att bli pålad och sedan spottad på av fågelskådarna, så jag stack…
    Lilleby och Björlanda funkar fin fint och så har man ju alla goa spots söder om gbg.

  • kasimir

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:13

    Då är det bevisat Göteborgarens anfader kröp upp på land vid Torsviken. Nu kan kreationisterna säga vad fan dem vill. Detta kan också förklara varför de har en kyrka där de tillber fisk.
    Här är förresten en bild på en helt vanlit huggtorsk från nämnda platsvemarvem_calzone.jpg

  • vogon-jeltz

    Medlem
    15 oktober, 2008 vid 13:40

    HAha det e ju Glen förfan.
    svårt att känna igen honom utan allt fiskrens i omgivningen…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny secret spot utanför Göteborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.