• samhansson

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:01

    sluta snacka nu EH är bäst

  • niccoschiller11

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:06

    Det vet jag väl !!!!! Det är en 12:a -06 med moddad bom (ungefär som den nya faktiskt) he he. Får väl ta anställning i FOU på BEST i framtiden. Skämt!
    Mitt svar var till en person som hävdar att han inte har råd med Pro-modellen….Dessutom så är det inte bara han som inte kan köpa allt precis när det släpps… Robban har inte ens fått hem några nya -07 BEST-kites till Svedala ännu (ingen annan heller vad jag vet), men beställningen är gjord:-).
    OBS! Det räcker dock att gå in på http://www.bestkiteboarding.com så fattar man att den nya Waroon utvecklats till en höjdare! Snacket om att materialet inte håller måttet är enl mig rent bull…men ring Robban så får du testa så fort dom kommer till Götet vet ja. Mobil: 0704712787
    I helgen ska det blåsa! Vi ses på vattnet
    Peace!
    Nicco

  • samhansson

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:37

    är du kär i Robban?

  • stebe

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:53
    niccoschiller11 wrote:
    Det vet jag väl !!!!! Det är en 12:a -06 med moddad bom (ungefär som den nya faktiskt) he he. Får väl ta anställning i FOU på BEST i framtiden. Skämt!
    Mitt svar var till en person som hävdar att han inte har råd med Pro-modellen….Dessutom så är det inte bara han som inte kan köpa allt precis när det släpps… Robban har inte ens fått hem några nya -07 BEST-kites till Svedala ännu (ingen annan heller kan jag meddela), men beställningen är gjord:-).
    OBS! Det räcker dock att gå in på http://www.bestkiteboarding.com så fattar man att den nya Waroon utvecklats till en höjdare! Snacket om att materialet inte håller måttet är enl mig rent bull…men ring Robban så får du testa så fort dom kommer till Götet vet ja. Mobil: 0704712787
    I helgen ska det blåsa! Vi ses på vattnet
    Peace!
    Nicco

    surfstore.se har eller hade iaf några fräscha -07 Waroos på hyllan.

  • skotten

    Medlem
    24 november, 2006 vid 21:07

    I wouldnt spend all that money on any kite, let alone the pro.

    Colours are hideous with exception to the blue.. I mean we are not in a nightclub during the mid 80’s…

    Materials are inferior to that of the EH. But I am sure that wont matter if you crash it into a tree… again, why throw so much money away??

    EH provide Mid-price workhorse kites that can stand hardcore abuse, and perform. Just because the kite has BEST written on it, doesnt mean it is, but its funny that they made some people really beieve it.

  • tomw

    Medlem
    24 november, 2006 vid 21:52

    Grafiken o looken på dem nya är helt rätt.

    EH har pejlat in den “Nu Austerity” trenden. Snyggt.

    Best grafik ligger på Toyota nivå.

    Jag säger inget om kite performance, har inte kört EH.

    Skotte: jag är 46, kör en Citroen Berlingo med 90hästar, bo i en 70 år gammal 100kvm hus, går aldrig på krogen, varit gift i 22år. Får jag inte ha rolig med lite leksaker i gamla dar utan att vara anklagad för att vara en svinrik prylbög?

    OK….i admit it, jag ä prylbög.

    TW

  • bohm

    Medlem
    24 november, 2006 vid 22:00

    Ska man gå på utseenda så blir det en EH….. men på preformans..Switchblade II Den behöver ingen hype.

    Men jag har av säkra källor hört att det kommer en ny bow snart som ska vara grym… ett nytt märke, och är svenskdesignad. Håller samma prisklass, eller t.o.m bättre än EH och BEST…..

    Fortfarande ganska hemligt… men håll utkik

    .

  • pjoter

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:03

    dom nya eh e tyvärr fula som stryk men ska man välja mellan eh och best så vinner eh lätt.
    nog sponsrar jag hellre en pårökt kille i cab än en jänkienisse som använder nakna silikontuttar för att få monopol.

  • niccoschiller11

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:08

    Hallå alla Steffoanhängare,
    någon vettig person på konfen som vet vad det är för planta som kallar sig Sam Hansson “Pooh ba” (Betyder för övrigt “baby-bajs ba”;-) Hoppas ni andra hajjar ironi av klass…….
    Till dig Samy boy;
    -Håll igen va Bajsmannen!
    Tänkte bara vara schysst mot dig…..men ok!
    Du verkar ha bestämt dig utan att veta speciellt mycket om det du uttalar dig om.
    Jag tjänar inget personligen på att ge mina tips ang BEST, bara så du vet…..
    Tror inte heller att min fru skulle tvivla på att jag inte är kär i Robban ha ha, men visst är Rob en trevlig och ärlig snubbe, till skillnad från vissa andra som verkar totalt köpta av hype, spons och fan vet vad.
    Vem fan är DU själv förresten?
    Har du något av värde att bidra med i det här forumet ö h t?
    Hoppas du vet att styrbord har företräde om ej upphinnande, samt att lovart väjer?!
    Vi kanske syns i Läjet, Apple Bay, Kåsa, Draget, Åsa, Vilshärad, Rogelund eller Stråvalla om du vågar dig dit!? Annars kan jag väl kanske ta en liten sväng till sunkiga Laholmsbukten och leta junior-tepåsar att landa på….Citat: “-You are about to enter a world of paine dude!”
    /Nicco “Above The Law” TJ Schiller

  • niccoschiller11

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:13

    Tjena! Låter riktigt bra och ska bli spännande…
    På tiden att Svedala kommer upp med ett eget märke!
    God on ya´ mate!
    /Nicco

    Action talks, bull walks (OBS! Riktat till “Bajsmannen från Mellbystrand!!!!!!:-)

  • pjoter

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:22
    niccoschiller11 wrote:
    Hallå alla Steffoanhängare,
    någon vettig person på konfen som vet vad det är för planta som kallar sig Sam Hansson “Pooh ba” (Betyder för övrigt “baby-bajs ba”;-) Hoppas ni andra hajjar ironi av klass…….
    Till dig Samy boy;
    -Håll igen va Bajsmannen!
    Tänkte bara vara schysst mot dig…..men ok!
    Du verkar ha bestämt dig utan att veta speciellt mycket om det du uttalar dig om.
    Jag tjänar inget personligen på att ge mina tips ang BEST, bara så du vet…..
    Tror inte heller att min fru skulle tvivla på att jag inte är kär i Robban ha ha, men visst är Rob en trevlig och ärlig snubbe, till skillnad från vissa andra som verkar totalt köpta av hype, spons och fan vet vad.
    Vem fan är DU själv förresten?
    Har du något av värde att bidra med i det här forumet ö h t?
    Hoppas du vet att styrbord har företräde om ej upphinnande, samt att lovart väjer?!
    Vi kanske syns i Läjet, Apple Bay, Kåsa, Draget, Åsa, Vilshärad, Rogelund eller Stråvalla om du vågar dig dit!? Annars kan jag väl kanske ta en liten sväng till sunkiga Laholmsbukten och leta junior-tepåsar att landa på….Citat: “-You are about to enter a world of paine dude!”
    /Nicco “Above The Law” TJ Schiller

    va bara tvungen att spara så killen inte ångrar sig imorrn när han nyktrat till å tar bort inlägget. 🙂

  • niccoschiller11

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:23

    Ehhhh, om du menar Shannon Best så är han Aussie (Australiensare) och inte Jänkare…….If ignorance is bliss….You just won first price pal!
    Suck!

  • pjoter

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:29

    åh fan, trodde han va jänkare. Men men, skönt att det är det du rättar å inte att han försöker få monopol å använder sig av silikontuttar.

  • niccoschiller11

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:32

    Some facts:
    The company name “BEST” comes from the one who started the BEST Team. His name is Shannon Best, so…..He is really a dedicated australian surfer, kitesurfer, skater and snowborder, who does not support the overprised market of kite equipment, as the retailers in Sweden seem to do.
    Peace:-)

  • niccoschiller11

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:41

    Pjoter!!!!!!!!!!!!!!!
    OBS! Det verkar som om du förväxlat dig själv med en annan person.
    Som jag skrev så svarade jag på en snubbe som heter Sam Hansson och som också har fått “Pooh Ba” som undertext. Läs igen!
    Varför skulle jag förresten ta bort inlägget om honom?
    Det är ju han som kom med det otroligt löjliga inlägget vilket jag bara uppfattade som så grymt korkat och onödigt.
    Oj, tänkte jag först när jag läste ditt inlägg och trodde det kom från Samy Boy- Han är ju helt 000000000! Men jag antar att du är lite smartare med tanke på dina tidigare inlägg på Steffo…….
    Surf´s up dude!
    Peace on yah!

Sida 3 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.