• samhansson

    Medlem
    27 november, 2006 vid 15:14

    du är min nya idol nicco

  • kasimir

    Medlem
    27 november, 2006 vid 15:20

    Halledau!

  • pepa

    Medlem
    27 november, 2006 vid 15:49

    Det e visst ett jänkarfejs som silikonar sig fram på kitemarknaden. Alex e chef. Shannon e legend.

  • pepa

    Medlem
    27 november, 2006 vid 15:52

    LAAAAAAWL va fan e det här för tysk gayporr? CENSUR TACK!

  • hbgsurfer

    Medlem
    27 november, 2006 vid 15:58

    det finns väll inte Tyskar på forumet?

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 16:04

    :smirk: 😀 Håller med helt!!!!!
    Jag tar bort den nu efter att den fyllt sitt syfte, så inte någon annan råkar ut för samma känsla, ha ha. Sorry pal!
    Som sagt kan inga kitedamer lägga ut lite goa bilder så man får njuta lite kvinlig fägring?
    Tycker annars att det är på tok för få tjejjer på konfen och i arkiven!:smile:
    Vad tycker ni andra?

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 16:31
    Pepä wrote:
    LAAAAAAWL va fan e det här för tysk gayporr? CENSUR TACK!
    😀 Håller med helt!!!!!:wink:
    Jag tar bort den nu efter att den fyllt sitt syfte, så inte någon annan råkar ut för samma känsla, ha ha. Sorry pal!:wink:

    Som sagt kan inga kitedamer lägga ut lite goa bilder så man får njuta lite kvinlig fägring?!!!!!
    Tycker annars att det är på tok för få tjejjer på konfen och i arkiven! Vad tycker ni andra?

    Kan ju bero på den något grabbiga/gubbiga och råa attityden, med bl a folk som lägger in krigsfilm i sina kitefilmer mm…. suck, ha ha (såg det i “Outsider” på http://www.kiteflame.se). OBS! I övrigt var filmen riktigt ok och nyskapande med bl a nya vinklar som kameran uppe i kiten! Mer av det sista tack!!!!!

    I morgon blåser det IGEN:smile: !!!!
    Ha de gott!

    /Nicco

  • pjoter

    Medlem
    27 november, 2006 vid 16:34

    Den här tråden borde klistras! Läste igenom den igen och kan bara tacka Nicco för att han fått liv i steffo igen.

    Någon vänlig själ kan väl säga det till honom? Jag har visst hamnat på hans ignorelista pga mina ofantligt rasistiska åsikter. (nån som kan hitta inlägget där jag är rasistisk förresten?)

  • niklas82

    Medlem
    27 november, 2006 vid 16:39

    haha det blir bara mer spännande för varje gång man tar sig en titt i denna tråd.

    Nicco shiller, jag får väl då lika gärna som du göra ett sista statement i denna tråd, då jag fortfarande tycker det är sandlåde uppförande i dina svar o inlägg i den här tråden, allt ifrån att vi ska veta vem du är till att du själv verkar tycka du är den snyggaste killen på forumet sen string emil eller vad han heter. Dina inlägg blir mer som ett plank för dig att beskriva hur mycket bättre du vill framstå jämtemot oss “vanliga dödliga” samt glänsa med allt du varit med om und so weiter.

    Du verkar vara en sympatisk o trevlig man på 37 år sliten, och ser fram emot att kanske en dag få träffa dig för att dela kunskaper och intresse.

    Vill man sen se bilder på folk så finns det sedemera ett galleri där man kan hitta allt möjligt skit som folk lägger upp, dock utan att proklamera att man är hetast 40 åring på forumet 🙂

    tat lungt i världen Nicco “globetrotter” Schiller

    Peace, im out, hallelulja moment (måste oxå använda mig av ett par utländska ord så jag framstår som mer klok)

  • lars_m

    Medlem
    27 november, 2006 vid 17:06

    Hahaha va gött, kom igen nu Nicco, jag tror Sam sa nånting elakt igen 🙂

    Venter spändt på nästa inlägg, steffo-stajl

  • eklov

    Medlem
    27 november, 2006 vid 17:11
    niccoschiller11 wrote:
    Pepä wrote:
    LAAAAAAWL va fan e det här för tysk gayporr? CENSUR TACK!
    😀 Håller med helt!!!!!:wink:
    Jag tar bort den nu efter att den fyllt sitt syfte, så inte någon annan råkar ut för samma känsla, ha ha. Sorry pal!:wink:

    Som sagt kan inga kitedamer lägga ut lite goa bilder så man får njuta lite kvinlig fägring?!!!!!
    Tycker annars att det är på tok för få tjejjer på konfen och i arkiven! Vad tycker ni andra?

    Kan ju bero på den något grabbiga/gubbiga och råa attityden, med bl a folk som lägger in krigsfilm i sina kitefilmer mm…. suck, ha ha (såg det i “Outsider” på http://www.kiteflame.se). OBS! I övrigt var filmen riktigt ok och nyskapande med bl a nya vinklar som kameran uppe i kiten! Mer av det sista tack!!!!!

    I morgon blåser det IGEN:smile: !!!!
    Ha de gott!

    /Nicco

    hmmm…

    vi måste verkligen jobba och engagera hos för att trycka tillbaka den machokultur som återigen har fått börja gro på steffo. Jag tror att om vi gemensamt arbetar så skulle vi kunna slå ut ”the destroyers” här på forumet…

    kom gärna med förslag på hur vi löser detta problem på bästa o smidigaste sätt… som jag ser det är inte fysiskt våld inte ngn lösning jag förespråkar för att lösa detta.

  • kallle

    Medlem
    27 november, 2006 vid 17:29

    Snoppmätar-battles såklart!! Det hade kortat ner denna tråden avsevärt…
    Bilder undanbedes dock!

    Andra manliga grejjer man kän tävla i är t.ex.

    Backa med släp
    Såga av hagelgevär på tid
    Dricka öl
    Äta sand
    ……..

    .

    osv…… fler förslag?!

  • wibban

    Medlem
    27 november, 2006 vid 17:35
    HugeO wrote:
    Pappa har fått nya leksaker

    Ny ripper 9 o 12 i special utförande

    Coolt.
    Ska halsa fran en tjej som heter Daphne. Hon ar fran Montreal och kor med EH.
    Ha de gott

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 17:39
    Lars_M wrote:
    Hahaha va gött, kom igen nu Nicco, jag tror Sam sa nånting elakt igen 🙂

    Venter spändt på nästa inlägg, steffo-stajl
    Sorry Lars, helt meningslöst att ägna tid och energi åt deras treck!
    Bättre att utbyta vettig lösningar, resetips mm men normala och trevliga surfare som har lite soul i sig och inte njuter av att dissa andra hela tiden.
    Dom måste ha varit/vara mobbade eller fått mycket stryk hemma eller kanske bara betong i sandlådan….inte fan vet jag, men nu är det slutsnackat med dom!
    I alla fall via nätet där dom sitter och hukar sig bakom sina datorer och är kaxiga värre när dom vet att ingen ryter ifrån eller går till handling….
    Dög det?;-)

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 17:46

    Peace and Love, dude!:smile:

    Tror vi kan få dom att tröttna om alla som ogillar deras lakejfasoner och töntiga machostretande, sätter upp dom på sin “Ignoreralista” som spam på Steffo, samt låter meddela dom detta via privat meddelande.

    Då måste dom ju fatta hur många som faktiskt ogillar deras stil och då har dom ju bara sig själva att tracka till slut….

    Vad tror du?

    Peace!
    /Nicco

Sida 8 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.