• otg

    Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:45

    Persnäs; långgrund sandstrand.. blir bra bris här..

  • otg

    Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:47

    Grytehamn, stenstrand… enda stället som inte är fullpackat med folk på västra sidan under sommaren då..

  • otg

    Medlem
    16 augusti, 2004 vid 13:51

    Byerum; fin sandstrand.. V, SV

  • curry

    Medlem
    16 augusti, 2004 vid 14:46

    Hur är Type 6en? den verkar fet

  • otg

    Medlem
    16 augusti, 2004 vid 20:17

    mm, den är jävligt grym, underbar konstruktion; väger ingenting, grym stabilitet + low end med sippern uppe och riktigt bra high end med den nere. Kanske inte ger lika mycket hangtime som tex, cabrinha nitro, type Z… då den är väldigt explosiv och tokigt snabb… nu när jag kört den ett tag skulle jag dock aldrig gå tillbaka till en långsammare kite…

  • topy

    Medlem
    25 augusti, 2004 vid 19:39

    Var finns Högby fyr och Sandbybaden? Fanns inte på din kartan, tror jag. Annars tack för din fina spot guide.
    Upskattat arbete.
    MVH Tomas

  • otg

    Medlem
    26 augusti, 2004 vid 14:48

    sandbybadet är viken som går in strax under dödevi. och högby fyr, ligger någon km till längre ned efter sandbybaden.. fast den är ganska lätt o hitta!

    /Olle

  • bigc

    Medlem
    27 augusti, 2004 vid 13:43

    237219-HU10-8%20042%20copy.jpg
    Ser inte så noga på cepeiga jobbdator, men har du kiten uppe där? Ser feeeeeeeeett farligt ut. Lite termik eller bara en hård bris över klippan så skulle den där kitaren passa bättre i en gristarm än under en kite. Slafs.

  • otg

    Medlem
    28 augusti, 2004 vid 01:04

    hmm.. gristarm låter ju inte så jävla kul… men man tackar ju aldrig nej till lite extra häng.. får lite skön paraglide feeling där borta vid kanten, o det e ju trots allt kalkstensklippor, så jag skulle väl snarare tippa på inlagda rädisor från 74?

    time will tell/ Olle

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.