Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing On Top Sport – problem :-(

  • On Top Sport – problem :-(

    Publicerad av q-lobo på 15 juni, 2009 vid 19:19

    Hejsvejs i forumet.

    Jag har precis handlat saker av on top sports för första gången och har nu fått problem med dem när det gäller återbetalning av icke levererade prylar.

    De mejlade (efter telefonkontakt) att de skulle skicka tillbaka pengarna och jag fick även bekräftelse via mejl i början av förra veckan där de frågade efter mina uppgifter, men tyvärr har inget hänt och de verkar ha gått under jorden och svarar inte längre…….

    Är det någon annan som stött på detta problem med dem?
    Tacksam för svar
    /N

    sailortrash svarade 9 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • mjersen

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 19:34

    skumt.. kenta brukar va fett hjälpsam med sånna saker. han kanske e på resandefot eller något,.?

  • positivhalaren

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 19:36

    Ja det var skumt. Jag har bara bra erfarenheter av dom. som sagt, Kenta var hjälpsam, minimum av strul. Hoppas inget har hänt.

  • dannep

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 19:42

    Jag har bara positivt att säga om on top… mycket bra service!

  • q-lobo

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 19:44

    Ja, det verkar onekligen skumt eftersom andra jag känner har rekommenderat dem. Men eftersom det var första gången tänkte jag höra mig för i forumet.

    /N

  • sidpiraya

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 20:09

    Kent är ofta på resande fot, det ordnar säkert upp sig inom några dagar.

  • gadget

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 20:20

    Det måste vara ett misstag…

  • mackan

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 20:30

    Låter mycket märkligt! En av de absolut mest seriösa handlarna i Sverige! Får du inte rätsida på problemet så skicka PM till mig så ska jag försöka hjälpa dig. Kan vara att Kent är iväg någonstans eller att det är något tekniskt problem. Har själv haft rejält strul vid två överföringar de senaste dagarna där VISA, Nordea och Shell varit inblandade.

  • skanepaul

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 20:41

    Han har varit bortrest sen i torsdags, ska komma hem idag eller imorgon vad jag vet.

  • skotten

    Medlem
    15 juni, 2009 vid 20:59

    yeah kent is away just now, we had our last chat a couple of days ago. Dont stress man : ) I will personally make sure that he calls you as soon as he returns so that everything is sorted out. Good customer service always needs a little surferlove!!

    Pm me your number and I will sort it out for you: )

  • gh0st

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 19:47

    Ja, oroa dig inte. Kent är en av de bästa återförsäljarna i Sverige. Kör alla mina våtdräkt o selar via Kent.

  • jode

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 19:50

    hehe kan bara hålla med, kenta är ybertrevlig och hjälpsam.. kanske för trevlig? 😉

  • martin

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 20:59

    Jag bifaller lovkören. Jag har alltid fått väldigt bra service av OnTop. Den enda nackdelen är att man måste sätta av en eftermiddag om man ska ringa dit. Snacka kan han, Kent 🙂

  • q-lobo

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 22:19

    Japp, då verkar det ha löst sig.
    Det var tydligen en resa som verkar ha kommit emellan. Således hade jag nog bara otur med allt.
    Det enda man kan reagera på i det här fallet är väl att om man driver företag och har kundansvar så kan det vara värt att flagga för att man är på tjänsteresa ex auto-reply, funkar fin-fint på mitt jobb. Den här historien tog trots allt 1 månad från start till slut.
    Men jag tackar för hjälpen i forumet!
    Nu behöver vi bara lite sol

    😀

  • skotten

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 15:35

    yaaaay, sorted : )

  • john1

    Medlem
    1 april, 2015 vid 16:18

    Jag har också handlad hos Ontopsport (kent).
    Jag beställde en bräda och ett segel. Vid leveransen så kom busstransport med 2 brädor och 2 segel samt en Mystic dräkt. Något var fel. Jag packade inte upp en av brädorna/ett segel, men tittade på dräkten som jag tyckte om och ville behålla.
    Senare kontaktade jag “Kentan” som hade avslutad avtalen med respektiva brädproducent.
    Det var därför tekniskt svårt att lämna en bräda/segel tillbaka. Vidare svårt att avsluta handeln rent pappersmässigt varför det var lika bra att behålla allt och bara betala för en bräda.
    Jo, det kan gå åt det hållet också i affärsvärlden.
    (JJ).

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing On Top Sport – problem :-(

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.