Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Planering för Karpathos

  • Planering för Karpathos

    Publicerad av andersbq på 27 december, 2008 vid 16:54

    Sätter upp en omröstningstråd. Vv markera de alla de veckor under sommaren 2009 som du kan tänka dig åka till Karpathos och segla speed!

    OBS, även om du bara kan tänka dig att vara där en vecka, vv markera alla veckor som det är OK för dig att åka.

    andersbq svarade 15 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • surfan

    Medlem
    27 december, 2008 vid 21:22

    jag åker när tävligen är (iswc) men dom har inte bestämt det än

  • andersbq

    Medlem
    27 december, 2008 vid 22:17

    Det hade ju varit bäst att vi åkte ner veckan innan iswc och körde swespeed, som uppvärmning för vissa och som nöjesresa för övriga, men frågan är om vi kan vänta tills de spikar datumen?
    En fråga, bor gör man väl bäst i Karpathos stad antar jag?
    Är det läge att boka gruppresa, eller be typ Gustav rigga ett paketerbjudande?
    Vi lär väl alla ta med mycket grejor ner och behöver hyrbilar mm…

  • mackee

    Medlem
    28 december, 2008 vid 09:41

    Jag åker ner veckan innan iswc. Och tar med mig familjen vi kommer troligen att bo inne i karpathos stad.

  • trefyrafyra

    Medlem
    28 december, 2008 vid 17:21

    Instämmer med Mackee ,får se om jag får med familjen 1eller 2 veckor.

  • andersbq

    Medlem
    28 december, 2008 vid 18:11

    @trefyrafyra 523045 wrote:

    Instämmer med Mackee ,får se om jag får med familjen 1eller 2 veckor.

    Erik, du har ju lagt in v32, har du någon underhandsinfo när tävlingen ska bli?

  • surfan

    Medlem
    28 december, 2008 vid 21:37
    andersbq;523050 wrote:
    Erik, du har ju lagt in v32, har du någon underhandsinfo när tävlingen ska bli?

    skulle inte tro det 😀

  • mattias-j

    Medlem
    29 december, 2008 vid 10:31
    andersbq;522943 wrote:
    Sätter upp en omröstningstråd. Vv markera de alla de veckor under sommaren 2009 som du kan tänka dig åka till Karpathos och segla speed!

    OBS, även om du bara kan tänka dig att vara där en vecka, vv markera alla veckor som det är OK för dig att åka.

    Finns det några veckor man inte kan se på omröstningen? Låg inte tävlingen typ v.34 i år. 20-26/8 eller något. Tror ni inte att tävlingen kommer att ligga ungefär då nästa år också….?

  • surfan

    Medlem
    29 december, 2008 vid 12:19
    Mattias J;523097 wrote:
    Finns det några veckor man inte kan se på omröstningen? Låg inte tävlingen typ v.34 i år. 20-26/8 eller något. Tror ni inte att tävlingen kommer att ligga ungefär då nästa år också….?

    Nja dom ville tidigare lägga den till nästa år sa dom men vilken väcka det blir får vi se effter ny år :cool2:

  • trefyrafyra

    Medlem
    29 december, 2008 vid 12:27

    Nej har inte någon insider där, men mest troligt är att det blir vid den tiden.
    PWA
    2009 Pozo Gran Canaria Jul 10 – Jul 19 2009 ::: Grand Prix vecka 28 29
    2009 Sotavento Fuerteventura Jul 22 – Aug 01 2009 ::: Grand Slam vecka 30 31
    2009 Alacati Turkey Aug 10 – Aug 15 2009 ::: World Cup vecka 33
    Använder man sej av uteslutningsmetoden ser vecka 32 ut som en vinnare.

  • mattias-j

    Medlem
    29 december, 2008 vid 16:28
    surfan;523116 wrote:
    Nja dom ville tidigare lägga den till nästa år sa dom men vilken väcka det blir får vi se effter ny år :cool2:

    Låter ju bra. Slutet juli, början augusti skulle passa mig bäst. Ska verkligen försöka ta mig dit.

  • andersbq

    Medlem
    29 december, 2008 vid 20:41

    Bra att så många ger input, men vilka är Hymer, jarp. Ducks och GustavL?

  • p-malmkvist

    Medlem
    1 januari, 2009 vid 15:17

    Siktar på att åka ner veckan innan tävlingen med tjejen.. Sedan blir tävlingsveckan utan tjej, om de nu inte ändrar reglerna så bara de som kört worldcup tidigare eller dyl får deltaga..

  • andersbq

    Medlem
    16 januari, 2009 vid 19:49

    Fick detta mail idag:

    Hi Anders,

    we are still looking for the best dates, just subscribe to the newsletter at
    the bottom of the Speed World Cup-website and we keep you posted on it automatically.

    Cheers,
    Markus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Planering för Karpathos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.