Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resekompis || Freestyle tävling på Öland

  • wind-lover

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 18:51

    @jonteasu 382347 wrote:

    Eh, asså ska du tävla Linnea? För issåfall kan du några trick? Eller hade du tänkt köra ett slag lr två, kanske någon gipp… Förvisso lär du vinna juniordamklassen på det…

    Ja, jag tänkte vara med. Fast då blir det typ slag, helitac, gipp och nått popp… om de går.. kan inte mycket mer än.. Men kul ändå att testa på att tävla.

    Fast seriöst så har jag ingen att åka med… Är det verkligen ingen som har plats i bilen? pleeaasseee =/

  • schonki

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 18:52

    Jag och en kompis ska upp till haga park under kristiflygare och han har inga grejer. Jag undrar om någon tror att man behöver förboka nybörjarbräda och rigg?

  • flikka

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 20:09

    @wind-lover 382349 wrote:

    Ja, jag tänkte vara med. Fast då blir det typ slag, helitac, gipp och nått popp… om de går.. kan inte mycket mer än.. Men kul ändå att testa på att tävla.

    Fast seriöst så har jag ingen att åka med… Är det verkligen ingen som har plats i bilen? pleeaasseee =/

    Tycker verkligen du ska prova på att vara med. Det låter som att du kan fler trick än jag kunde när jag ställde upp i min första tävling 😉 visst, jag kom sist, men det var skoj!!

    Hoppas du hittar någon som har plats i bilen!

  • kris

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 21:06

    Du behöver inte oroa dig för jumboplatsen heller – den ska jag och Linn slåss om 😀
    Hoppas det löser sig med skjuts..

  • Knatte

    Gäst
    11 maj, 2007 vid 07:43

    Finns det ingen buss eller tågförbindelse som funkar ?? Isf kan det vara bökigt att resa med alla prylarna kollektivt 🙂

  • styret

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 10:02

    nu får ju nån hugga tag i det här och ge henne skjuts. en ung tjej som tänker tävla, klart osm fan hon ska ta sej upp. det är ju grymt!

    och fan man behöver inte vara campello för att ställa upp, kör på det man kan och så får man se hur långt det räcker, räcker det itne så är det bara att träna till nästa gång.

    Jag har åkt med öresundståget från kalmar till Köpenhamn och tillbaka så gör detsamma du, hoppa in i cykelvagnen med grejerna och var jääävligt trevlig mot konduktörn. jag hämtar dej i kalmar om det behövs.
    sånt här ska peppas. ring mej på 070 620 63 85 om du kör på det.

  • styret

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 10:14

    finns ett tåg vid 9.49 på onsdagen från malmö centralstation, anländer till kalmar klockan 12.53. 174:- ungdom, just nu andra klass.

    söndag är ju en jävla skitdag att resa så om du kan vänta till måndagen så finns det resor för typ samma peng. kan vara i malmö vid klockan 10.

  • wind-lover

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 15:32

    @styret 382478 wrote:

    nu får ju nån hugga tag i det här och ge henne skjuts. en ung tjej som tänker tävla, klart osm fan hon ska ta sej upp. det är ju grymt!

    och fan man behöver inte vara campello för att ställa upp, kör på det man kan och så får man se hur långt det räcker, räcker det itne så är det bara att träna till nästa gång.

    Jag har åkt med öresundståget från kalmar till Köpenhamn och tillbaka så gör detsamma du, hoppa in i cykelvagnen med grejerna och var jääävligt trevlig mot konduktörn. jag hämtar dej i kalmar om det behövs.
    sånt här ska peppas. ring mej på 070 620 63 85 om du kör på det.

    Hej! tack för din hjälp, väldigt snällt av dig! 🙂

    Men det har som tur är löst sig nu idag! så nu har jag någon att åka med dit och han kan ta med mina saker i bilen också, så det blir perfekt! 🙂

  • wind-lover

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 22:53

    @flikka 382376 wrote:

    Tycker verkligen du ska prova på att vara med. Det låter som att du kan fler trick än jag kunde när jag ställde upp i min första tävling 😉 visst, jag kom sist, men det var skoj!!

    Hoppas du hittar någon som har plats i bilen!

    Hej. =) Ja, jag är bara med för att det är en rolig grej att testa på. Så får man se hur det går!! Men visst kommer det bli kul i vilket fall! 🙂 åker dit med ola, så allt har ordnat sig nu! 🙂

    ses där!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Resekompis || Freestyle tävling på Öland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.