Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Röd container med surfprylar i, vems är prylarna??

  • Röd container med surfprylar i, vems är prylarna??

    Publicerad av johnjrambo på 30 augusti, 2016 vid 15:42

    Är nån bekant med nån surfare som har sin surfutrustning i den röda containern mellan Färjenäs SMK och BKSS klubbstugor. BKSS skall bygga ut sin lokal så containern måste flyttas. Grefab har kontaktats men dom har ingen aning om vem som har hyrt den av dom. Från början var det 12 chalmerister som hyrde den. Detta var på 1900-talet så en del har väl förändrats en del sen dess. Känner ni igen något av detta kan ni väl kontakta BKSS-segelsällskap. Containern måste bort för utbyggnaden.

    walle_gbg svarade 7 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • henrik_a

    Medlem
    2 september, 2016 vid 07:26

    Hej
    Tack för infon. Jag är en av de som var med och startade containerklubben och man kan väll lugnt säga att detta med att spara en kunds kontaktuppgifter inte är GREFABs starkaste kort.
    Jag tror att vi fick påminna dem om att vi existerade i vart fall vart annat år och de var lika förvånade varje gång.
    Jag har skickat vidare detta till den som har hand om containern nu.
    Med vänlig hälsning Henrik

  • stefan_gbg

    Medlem
    5 september, 2016 vid 05:48

    Vår gamla container. Den står alltså kvar. Grymt bra när man jobbade på Volvo och stack ut på lunchrasten, inget packande av prylar, bara dra.

  • johnjrambo

    Medlem
    9 september, 2016 vid 06:54

    Tjenare! Underbart o se att infospridningen gav utdelning, grymt Henrik.

  • walle_gbg

    Medlem
    10 september, 2016 vid 07:38

    Good old days

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Röd container med surfprylar i, vems är prylarna??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.