Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ROXEN – Låne utrustning?

  • ROXEN – Låne utrustning?

    Publicerad av Oregistrerad på 26 augusti, 2007 vid 14:01

    Flyttade till linköping förra veckan för att börja plugga och självfallet vill jag ut på roxen och köra också!

    Då jag har min hemma hamn på alnäs i uppsala så är det lite problem med utrustningen..:

    Någon viskade då i mitt öra att det fanns skysta låne grejor på roxen som man få r låna gratis om man är medlem. Aldrig sa jag att man får låna bra grejor för en sådan liten kostad… men min viskande fågel trodde det ändåå…

    Så.. Är det några okej grejor man får låna?

    Har plan på att ta ner en egen bräda och en rigg på 5.8. Då jag vill ha grejor kvar i uppsala också..

    Så borde jag ta ner en gammal bic vivacci 107 liters och ett Np world cup MK2 5.8 å lite saker eller kommer jag klara mig på låne grejor?

    Så jobbigt att släpa saker fram och tilllbaka…

    Svara gärna snabbt då jag åker från uppsala om 2 (!) timmar..

    rasmus_w svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nlc

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 14:40

    Tjo, kolla med Linsurf.

  • bladis

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 15:38

    Grejer att låna gratis är gamla Tiga funcup och några äldre riggar. För ett antal kronor kan man hyra de lite nyare prylarna. Utrustningarna vi talar om används normalt till nybörjarkurserna på helgerna. Tipset är nog att ta ner din Bic och NP. Tror nog att efter ett tag då du sett vad Roxen kan leverera så kommer det säkert bli din hemma hamn under studietiden i varjefall… 🙂

  • rasmus_w

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 17:09

    Håller med. Varför ens fundera på att ha grejor i uppsala när man har Roxen inpå knuten. Roxen sparkar rumpa med alla surfställen i stockholms/uppsalaområdet utom Torö.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ROXEN – Låne utrustning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.