Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så jävla surt med kladd på vår surfklubb

  • acemattias

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 15:41
    pjoter;597788 wrote:
    Ääääähhhh.. vaf*n! Nu får ni sluta gnälla gubbar!!
    Va spelar lite färg på ett par bodar för roll? Tycker ni dom faluröda små legobitarna är så vackra att ni orkar bry er för lite tags? Säg till kidsen att det är fullt tillåtet och fixa en tävling så ni kan få dit lite snygga grejer istället! Funkar oftast bra att göra en vägg tillåten, kolla på dom väggarna som är lagliga i städerna får ni se på hur snyggt det kan bli. Kidsen vågar sällan pajja en snygg målning så på det sättet slipper ni dom fula skabbiga tagsen.

    Shit, blir så förundrad över gnällarövar som inte tål att se en tag utan att skrika om det.

    Och nej, jag är inte ett dugg involverad i graffitti, det coolaste jag har gjort var nog att skriva mitt namn med tusch under nån bänk å i bussen när jag gick i 7:an.

    Din blommiga bil skulle behova lite frach farg, ordna en graffittitavling pa den vetja.:wink:

  • eagletech19

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 19:29
    pjoter;597788 wrote:
    Ääääähhhh.. vaf*n! Nu får ni sluta gnälla gubbar!!
    Va spelar lite färg på ett par bodar för roll? Tycker ni dom faluröda små legobitarna är så vackra att ni orkar bry er för lite tags? Säg till kidsen att det är fullt tillåtet och fixa en tävling så ni kan få dit lite snygga grejer istället! Funkar oftast bra att göra en vägg tillåten, kolla på dom väggarna som är lagliga i städerna får ni se på hur snyggt det kan bli. Kidsen vågar sällan pajja en snygg målning så på det sättet slipper ni dom fula skabbiga tagsen.

    Shit, blir så förundrad över gnällarövar som inte tål att se en tag utan att skrika om det.

    Och nej, jag är inte ett dugg involverad i graffitti, det coolaste jag har gjort var nog att skriva mitt namn med tusch under nån bänk å i bussen när jag gick i 7:an.

    Du mår inte bra va?

    //Roger

  • pjoter

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 06:44

    mår strålande bra faktiskt. Lite kitesugen men annars så. 🙂
    Dock blir jag precis som du förbannad över vissa beteenden. I ditt fall lite klotter och i mitt fall över folk som gnäller på lite klotter.

  • hbgkitare

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 07:53

    Klotter är inte snyggt så klart att man blir förbannad på sk vandalisering!

  • skotten

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 08:34

    hooo hoo… funny… surfers P flag = vandalisering?

  • pjoter

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 09:13
    skotten;597888 wrote:
    hooo hoo… funny… surfers P flag = vandalisering?

    haha.. 🙂

  • pjoter

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 09:14

    Tror nog vi har ett antal fågelskådare som ser oss som dom värsta vandalerna i mannaminne. Fast det klart, det är ju en heeeeelt annan sak. 🙂

  • vogon-jeltz

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 15:58

    Det dom har kladdat är bara fult dumt och trögt gjort. Det är en annan sak om det är graffiti konst . En skabbig tag är inte konst utan fult. Men kan Anna Odell kalla sitt nummer för konst så vetifan !?

  • acemattias

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 20:45
    Vogon Jeltz;597940 wrote:
    Det dom har kladdat är bara fult dumt och trögt gjort. Det är en annan sak om det är graffiti konst . En skabbig tag är inte konst utan fult. Men kan Anna Odell kalla sitt nummer för konst så vetifan !?

    Graffiti konst eller skabbig tag spelar ingen roll, ar det inte din vagg sa skall du ge fan i den, ,sa lange agaren inte ar ornitolog forstas.

    Man kan se det lite annorlunda nar det galler ofentliga vaggar, dom tillhor ju liksom oss alla, men att ge sig pa en privat vagg utan “politiska” skal ar javligt oacceptabelt.

  • skotten

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 22:18

    I have to say, when I first came here, well, I couldnt see much from underneath the lorry beside the spare wheel.. but..

    one of the first things I noticed was that there is graffiti everywhere here, we really dont see much of it back home.. I am not saying here is uglier, you just need to go to the pub to see that it isnt.. I just thought there was more of a culture here than back home. however, its interesting to see that most of you think that there is definitely places that you think are totally unacceptable.

  • olandstoken

    Medlem
    10 februari, 2010 vid 09:30

    Tänkte skrive ett inlägg om det offentliga rummet och äganderätten och så vidare.. men vid närmare eftertanke.. tror jag hoppar över det.

  • nniillaamm

    Medlem
    10 februari, 2010 vid 16:19

    Vilken fin bild Marcus, du har verkligen inget att göra på jobbet va… =)

  • kasimir

    Medlem
    11 februari, 2010 vid 09:00
    skotten;597993 wrote:
    I have to say, when I first came here, well, I couldnt see much from underneath the lorry beside the spare wheel.. but..

    one of the first things I noticed was that there is graffiti everywhere here, we really dont see much of it back home.. I am not saying here is uglier, you just need to go to the pub to see that it isnt.. I just thought there was more of a culture here than back home. however, its interesting to see that most of you think that there is definitely places that you think are totally unacceptable.

    Probably ‘cus you’re from Scotland, kind of hard to spray paint a moor and the fact that you got houses made from peat.

  • skotten

    Medlem
    11 februari, 2010 vid 11:11

    my sheep say hello, they miss you. 😛

  • macedu

    Medlem
    11 februari, 2010 vid 13:39
    skotten;598153 wrote:
    my sheep say hello, they miss you. 😛

    Dags att ta fram svenskan nu “scottie boy”, vi vet att du har det 😀

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så jävla surt med kladd på vår surfklubb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.