Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stark lokalism

  • adde

    Medlem
    17 november, 2004 vid 07:56

    En liten parantes om just denna misshandel. De som slår och filmar är två “svenskar” och två “invandrare”.

    /adde

  • silversurfarn

    Medlem
    17 november, 2004 vid 08:05

    Om man blir sparkad i huvudet gör det lika ont oavsett om den som sparkar heter Ahmed eller Fredrik.
    Beter man sig såhär är man ett lika stort svin oavsett vad man har för bakgrund. Killarna på den svenska filmen äcklar mig verkligen. Sickna idioter som inte förtjänar någon respekt. Hoppas polisen får tag i dem, nu när de har filmen och allt borde det inte vara svårt att få in dem länge.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 2004 vid 08:17

    FEL FORUM..DETTA ÄR ETT WINDSURFING FORUM.
    GE UPP!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 2004 vid 10:04

    jag tror killarna redan är fast, hörde att en av killarna spelade fotboll i bajens u-lag.

  • brickan

    Medlem
    17 november, 2004 vid 10:21

    Svar till:


    Till nollan “Brickan”,
    för det första, min kritik riktas mot ett misslyckad integrationspolitik främst ledd av socialdemokraterna och inte mot invandrare.

    Det andra, jag och ingen annan behöver gömma sig bakom varken erfarenheter eller statistik. Statistiken talar sitt tydliga språk och mina personliga erfarenheter bygger på verkliga händelser.

    Det tredje, att “I mina ögon är du inte ett dugg bättre än de som slår ” bevisar ju bara hur hjärnslö du själv är, när du jämnställer min enskilda åsikt om dålig integrationspolitik med ett gäng ynlingar som misshandlar två andra till medvetslöshet.

    För det fjärde, jag är själv andra generationens invandrare, mina föräldrar invandrade från Venezuela i början av sjuttiotalet, så även den tesen föll du på.

    Småpojkar som “Brickan” och “Styret” som ser världen i svartvitt, hoppas jag, kliver ur sina små patetiska windsurfingvärldar en dag.

    /Wilmer “Willy” Delgado

    [/ QUOTE ]

    Det bringar lite klarhet i ditt resonemang men jag uppfattade det första du skrev som att du ville rickta all ilska och hat som folk uttryker mot invandrare.
    Så uppfattade jag ditt förra inlägg och är det då konstigt att man reagerar?

  • nordgren

    Medlem
    17 november, 2004 vid 13:33

    En av asen från Norrmalmstorgmisshandeln har åkt fast iaf.
    http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,64249958_852__,00.html

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 2004 vid 15:44

    Svar till:


    En av asen från Norrmalmstorgmisshandeln har åkt fast iaf.
    http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,64249958_852__,00.html

    [/ QUOTE ]
    Man kan ju hoppas på ett passande straff i fängelset, ett öga för ett öga… mad.gif

    /stefan

  • nordgren

    Medlem
    17 november, 2004 vid 15:51

    Word

  • waterboy

    Medlem
    18 november, 2004 vid 16:19

    Svar till:


    Svar till:


    En av asen från Norrmalmstorgmisshandeln har åkt fast iaf.
    http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,64249958_852__,00.html

    [/ QUOTE ]
    Man kan ju hoppas på ett passande straff i fängelset, ett öga för ett öga… mad.gif

    /stefan

    [/ QUOTE ]

    som tur var är de både återställda iaf. De bodde i Saltsjöbaden båda två…
    Fick se videon för nnågra dagar sen också. Det är helt sjukt vad rädd man blir! Och när det hände var det andra folk där, det var ljust mm…

    /Abbe

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    19 november, 2004 vid 15:06

    fattaru..hajjaru,dubbel jääääm, kommentar brosan, komentar..
    brossan, var e brossan..brossan confused.gif

    Skiter i vafan alla andra säger/komenterar om mitt inlägg.

    Jävla svar……!
    Hur fan kan den jävla bruna tattarn sparka till killen som sitter ner o knappt vet vad han heter!?!?
    Ge fan i att försvara dem jävla asen, kolla på filmen 3ggr..
    Det är svar……! som står o tycker dem e skitcoola, medans 2 svenskar får spö..på ett jävligt fegt sett dessutom.
    hade vart en grejj om dem stod upp o de hade vart en riktigt fight..men detta var fan sjukt fegt gjort.
    Man skulle tvinga den fule jäveln att äta upp sin egen fula pissgula kostym..
    Helvette va lack man blir, ännu lackare blir man på er som blundar för det här inne o inte vågar uttrycka er pga att ni e rädda eller va fan ni nu e, för att folk här inne skall dissa era åsikter.
    Jag e fan inte deminsta blyg att uttrycka mej, även om jag inte skriver ut mina ord helt här..

    Statestik hit o dit, det finns statestik på att Apelsiner igentligen e blåa..men tittar man på dem i verkligheten är dem gul/oranga.

    Helvette, tror ni att det är nån jävla slump att dem råka vara från utlandet????

    Titta på Tv för fan(iof har jag inte kollat på tv på flera månader,Tv’n e pajj) det e skitsamma..var varannan dag man sätter på den e det samma skit på nyheterna, nytt självmordsattentat..100 oskylldiga skadade???
    bara för nått jävla troll som ber till Allah har fått för
    sej att man får en nyckel till himlen om man spränger sej själv.

    ahhhhhhhhhhh..asså jag fattar fan inte hur endel resonerar, öppna ögonen för helvette!
    Var ligger medelåldern på er som skriver så gott om packet?

    tippar på 35+, då har man nog fördelen att träffa den trevligare generation av dem..

    E man runt 20 o vistar sej ute en kväll på en krog, så skall ni fan få en annan bild av dem..dem e juriska.

    Min polare blev knivstukken i armen av en jävla “typ” pga att han o “typens” brud började tjaffsa lite!?!??!?

    Jag var 1 mm från att få ett knogjärn intryckt i pannen när jag var påväg hem från stan..av en “typ”

    jag fick en kniv i handen fär 3 år sedan när jag var på GBG-kalaset.av en “typ”

    Motsattsen e inte heller vidare trevliga, fick min moppe trashad när jag var 15, blev hotad, förföljd, av ett gäng rasister…åt helvette med dem med.

    Jag e fan ingen Rasist trots att jag skriver såhär, detta kallas irretation på hur dem asen beter sej ute, dem får komma hit för dem har det så “svårt”, alla skall tycka synd om dem..stakkars jävlar, dem spränger sej själva i sitt land, skjuter o avrättar folk.

    Då ela fan meningen att dem skall göra ett bättre intryck här!?!?
    har dem lyckats, nej!!!

    då kan dem likaväl stanna där dem hör hemma, på ZOO..

    jag menar, lyssna bara på hur dem snackkar..ej mannen, ge mej din mobil..brossan, ey lään, jag knullar din mamma.

    vafan sa du om min mamma va, jag skall snitta dej…jag svääääär.

    åt helvette med dem, släng ut dem jävla asen.

    Drar inte alla över en kant nu heller, men dem man träffar o stöter på (oftast) e fan inte av den trevliga typen.

    läste i METRO häromdan, det var nån tant med barnvagn som sa att svenskarna var dåliga på att öppna dörrarna åt dem, men att invandrare gjort det 9 utav 10 fall, good for her.
    Tänk om dem kunde göra lite mera sådant istället för att hänga i gäng o spela coola.

    Ni som skriver att dem e så trevliga o grejjer, vart bor ni?
    på landet? på nån ö-jävel?

    o dem nu e så trevliga, flytta till Hammarkullen, Bergsjön, fittja..till dem trevliga områdena…vilka e det som bor där? vilka e det som regerar där? e det en slump??

    Jag väljer mina ord, o jag väljer vilka jag umgås med..
    ännu mindre försvarar jag nånting som inte borde försvaras.

    Detta är verkligheten 2005, välkommen till ett eländigare Sverige.

  • brickan

    Medlem
    19 november, 2004 vid 15:36

    Så vi ska slänga ut alla från irland för dom är ju också terrorister eller?
    Du kanske inte tänkte på det för dom liknar ju oss?

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    19 november, 2004 vid 15:42

    Men sluta snacka skit o försöka hitta nått att skriva.

    Jag skriver va jag tycker, dem som hajjar va jag pratar om gör det o dem som inte gör det…gör det inte helt enkelt.

    Alla som invaderar, förstör, gör sammhället osökert o otrygt,våldtar,mördar, trackar,slåss,snor osvskall fanimej bort. sen om det är en Svensk, en irländare, en dansk eller en marsh människa kvittar.

    Men nu skrev jag om en grejj så blanda inte in massa annan cräp som jag känner mej tvungen att svara på.

    jag skiter i det igentligen, ville bara uttrycka mej.

    Vi lever i just sådan värld, better get used to it..
    för att bli av med det krävs drastiskta åtgärder som ingen värkar ta till.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 november, 2004 vid 15:57

    Det vore skönt om man kunde läsa om windsurfing utan att behöva få massa skit om invandrare från idioter. Kan man inte helt enkelt stänga av folk som inte kan hålla sig till ämnet. Skriver man såna saker som “Rambo” har man fan inte på ett i annat fall ganska trevligt forum att göra.

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    19 november, 2004 vid 16:11

    skit o skit, de e fakta min vän.

    O det var fan inte jag som startade tråden ditt jävla stolpskott!!!

    e jävligt kul att man får se så roliga komentarer riktade mot sej, haha..bring it on.

    O jag platsar jävligt bra skall du se, jag surfar, surfar när dem flästa sitter på land o värmer sej vid en brasa, bidrat med ett antal surfrullar som tatt 1 miljon timmar vid datorn, försöker hjälpa folk som undrar, skriver oftast rena surfmässiga inlägg.

    Så vad fan har min åsikt om var man platsar eller inte?
    du skall nog fan se att det sitter minst 50st surfnissar här inne som tänker samma som mej..men inte skriver det fullt ut som jag oftast gör.

    Varför i helvette skall jag inte få uttrycka mej?
    Tror du jag, nä..det borde du fattat för längesedan, att jag inte är nån jävla mupp som håller käften bara för folk tycker nått annat än va jag själv gör.

    Detta är vad jag tycker o tänker om saken, en personlig åsikt! får man ha det?

    alla andra har ju delat med sej av sina tankar..på ett mesigt sett, så varför skall inte jag kunna göra det utan att få ett anonymt bög inlägg?????
    jag e själv från Sydamerika/Chile, vilket inte har nått sammanhang eller betydelse för vad jag skriver eller inte skriver. det är en åsikt, kan du inte takkla den så gefan i att läsa den.

    (en annan grejj, du snackar om att läsa om Vindsurfing, varför i helvette läste du om tråden från första början??? handlade inte äns om Vindsurf..ägg!!! hoppa över de du inte vill läsa då, inte svårare än att byta kanal på tv’n, provat???)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 november, 2004 vid 16:34

    Jag är inte mer anonym än du (om inte ditt riktiga namn är John Rambo). Du kan ju tro att det är massa andra surfare som tycker som du men inte vågar säga det. Det är en väldigt vanlig idiot-kommentar. Har man lite problem med sig själv kan det kännas skönt att kräkas över några andra och att fantisera om att “alla tycker egentligen som jag men de är inte så modiga att de vill säga det”. Vad har du för rätt att skriva dina sjuka “fakta” om att “stanna där dem hör hemma, på ZOO”? Det var inte du som började tråden men tråden handlade inte om “därför hatar jag invandrare”, den handlade typ om “fan vad äckligt med folk som ger sig på och spöar någon”. Det du gör är att hoppa på andra folkgrupper vilket också är äckligt. Tråden handlade om en grej som hände på en surfstrand. Jag tror att 99% av alla här vill läsa om surf och gärna slipper dina åsikter om helt andra saker.

Sida 4 av 8

Diskussionen ‘Stark lokalism’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stark lokalism

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.