Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stekhet Afton 2006

  • charlieb

    Medlem
    26 januari, 2006 vid 07:15
    Oregistrerade wrote:
    Jag kan inte hitta länken till hotsailsmaui. Finns inte det med på deras hemsida?
    http://www.hotsailsmaui.com/2006/

    Bra att titta.

    Charlie

  • Oregistrerade

    Gäst
    29 januari, 2006 vid 00:30

    Vägbeskrivning Hamel Sails (fd Elvström-Sobstad och Doyle):

    Bil: Kör mot Nacka/Gustavsberg från Slussen/Stockholm. Förbi Vikingline-terminalen och Henriksdalsberget är du ute på motorvägen. Ta av andra avfarten på motorvägen höger mot Fisksätra/Saltsjöbaden. Lägg dig så småningom i högerfil och ta av mot Fisksätra. Ta vänster i T-korsningen brevid Shell-macken. Följ vägen ner utmed järnvägen. Ta vänster och kör över järnvägsspåret direkt efter Fisksätra tågstation. Parkera direkt efter järnvägsövergången framför det röda huset och gå in/ner genom stora järngrinden. Gå ner för backen snett vänster. Håll vänster och gå runt den stora röda byggnaden. Du är framme!

    Kommunalt: Ta Saltsjöbanan från Slussen. Kliv av på Fisksätra station. Gå upp för trappan men ej över spåret. Gå utmed spårets förlängning mellan spåret (till höger) och skolan (till vänster). Efter drygt hundra meter kommer du ner till en parkering och en järnvägsövergång. Gå tvärs över parkeringen in genom den stora järngrinden. Gå ner för backen snett vänster. Håll vänster och gå runt den stora röda byggnaden. Du är framme!

    Återigen VÄLKOMNA!

    /Jesper

  • jesper_b

    Medlem
    1 februari, 2006 vid 16:33

    Har fått många frågor om var man köper biljetter mm. Det behövs inte. Alla är välkomna (blir vi för många kanske vi får stänga dörrarna av brandsäkerhetsskäl). Det kostar inget. Program typ så här:

  • donpedro

    Medlem
    1 februari, 2006 vid 19:39

    Vilken tid börjar tillställningen??

  • Oregistrerade

    Gäst
    1 februari, 2006 vid 22:31
    donpedro wrote:
    Vilken tid börjar tillställningen??

    Nu på fredag klockan 18.30 sisådär. /Jesper B

  • donpedro

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 12:44

    Man får inte kvarsittning med jobbiga straff om man kommer försent hoppas jag:)

  • koa

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 22:08

    Det var en grymt trevlig kväll, och massa glada ansikten lyste upp vinter mörkret!

  • glen-alpin

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 22:19
    Koa wrote:
    Det var en grymt trevlig kväll, och massa glada ansikten lyste upp vinter mörkret!

    Och det var kul att det var så halt backen upp, eller hur Koa? Ubbes tappra hjälp höll ju på att sluta med att han bleb överkörd av dig :laugh:

    Om vi inte syns för så är det mindre än två månader tills vi knäcker ett par kall på Millagros, eller på vår uteplats. Jag lägger några extra på kylning tills du kommer.

  • koa

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 06:49

    Ja din backteknik gick bättre i backen, så det blev samma för mig..
    lite vulcan baklänges glidning med bilar 😉
    Ser fram emot häng i Paia.
    🙂

  • koa

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 08:25

    Stort tack för initiativet Jesper B!

  • Oregistrerade

    Gäst
    4 februari, 2006 vid 17:23

    Tack själva allihop!
    En tillställning blir aldrig bättre än sina delatagare. Jag hade grymt trevligt bland både gamla och nya bekantskaper. Extra tack till Ola, Calle, Filip och Peter som hjälpte till med själva programinnehållet. Men som sagt alla som var där var delaktiga i att vi kunde genomföra ännu en trevlig Stekhet Afton – Supertack!

    /Jesper B

    PS: Vill passa på att be om ursäkt att kelaprosnurren blev så sen, typ när hälften hälften hade gått. Jag glömde helt enkelt bort programmet pga alla trevliga människor, pilsnern och stämningen.

  • rasmus_w

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 22:51

    Och, som jag sa igår: Nu har två av stans surfmånglare fixat tevliga events under samma vecka. Dags att spänna ögonen i de övriga och fråga vad de har att komma med. 🙂

  • gurra1978

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 23:43

    Här är några bilder från kvällen.

  • sirjohnirie

    Medlem
    5 februari, 2006 vid 01:36

    Fan, hade vart riktigt kul och joina in pa en stekhet, tack igen for forra aret det var mycket trevligt. tyvarr, (eller tyvarr..? :-)) sa ar jag i brasilien och surfar utan segel och stekhett ar det sa det racker.. Kanske kan ta tur till garaget pa vargungevagen nar jag kommer hem for segelgarderoben maste uppgraderas, 5,9an avled pa toro sista dan for sasongen..
    Hoppas ni far en trevlig afton!!
    So long! /johan

  • sirjohnirie

    Medlem
    5 februari, 2006 vid 01:40

    hehe..ooops. Lite sega datorer harnere sa jag insag att jag ar lite efterbliven..hehe. verkar som det vart riktigt lyckat i alla fall!
    Seglen ser ju helt otroligt fina ut, sarskilt det pa forsta bilden! Muito ligau som dom sager har i brazil =)

    Hang loose!

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stekhet Afton 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.