Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i Stockholmstrakten vecka 3?

  • Surf i Stockholmstrakten vecka 3?

    Publicerad av argulander på 12 januari, 2008 vid 18:03

    Är ledig hela veckan, kollar man Windguru mm så verkar det bli en del möjligheter till bra surf, sydvindar och plusgrader flera dagar. Nån annan som har möjlighet? Känns lite kymigt att sticka ut ensam, även om man möjligen kan tänka sig det vid Dalarö på SV som ju är riktigt safe. Skicka gärna ett svar här eller ett privat meddelande. Blev ingen surf idag för jag var för trött efter nattjobb, i morgon jobbar jag också.

    Klas

    argulander svarade 16 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • robin

    Medlem
    12 januari, 2008 vid 21:09

    @argulander 438193 wrote:

    Är ledig hela veckan, kollar man Windguru mm så verkar det bli en del möjligheter till bra surf, sydvindar och plusgrader flera dagar. Nån annan som har möjlighet? Känns lite kymigt att sticka ut ensam, även om man möjligen kan tänka sig det vid Dalarö på SV som ju är riktigt safe. Skicka gärna ett svar här eller ett privat meddelande. Blev ingen surf idag för jag var för trött efter nattjobb, i morgon jobbar jag också.

    Klas

    I morgon söndag är vi tre som sticker till Torö och är där vid halv nio.

  • argulander

    Medlem
    12 januari, 2008 vid 22:31

    Låter kul men tyvärr jobbar jag i morgon.

    Klas

  • rasmus_w

    Medlem
    12 januari, 2008 vid 23:16

    Robin: Ni blir fyra. Jag har just bokat en Nissan Note. Fast sjusovare som jag är så dyker jag troligen upp vid tio-elva nån gång.

    /Rasmus

  • bjornen

    Medlem
    13 januari, 2008 vid 14:44

    Hejsan Argulander, jag kan förmodligen komma från jobbet på tisdag men får nog åtekomma lite senare när jag vet mer. Det verkar kunna bli en kanon vecka med mycke vind och varmt 🙂

    //Björn

  • argulander

    Medlem
    13 januari, 2008 vid 16:51

    Drar nog ut till Dalarö i morgon, måndag , om det inte blir för mycket syd. Ser ju ut att bli 3-5 plusgrader och bra med vind. Dessutom ser det inte ut som det ska regna.

    Klas

  • robin

    Medlem
    13 januari, 2008 vid 17:45

    @Rasmus_W 438241 wrote:

    Robin: Ni blir fyra. Jag har just bokat en Nissan Note. Fast sjusovare som jag är så dyker jag troligen upp vid tio-elva nån gång.

    /Rasmus

    Funkade det bra när vi hade åkt? Du gick ner till insidan?

  • rasmus_w

    Medlem
    13 januari, 2008 vid 20:50

    Nja. Nest en massa simmande och halvplaning. Det blev lite bättre efter att jag bukat till seglet maximalt, men bra blev det inte. Och det som mötte mig när jag kom upp var ju inte kul…

  • argulander

    Medlem
    14 januari, 2008 vid 15:13

    ” Bjornen” och jag var vid Dalarö kl 13 idag, SV var det och fint väder men inga 11-15 m/s som utlovades, snarare 5-6 m/s. Nytt försök i morgon då det enligt SMHI ska blåsa SV 10-14 hela dagen, fan trot.

    Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i Stockholmstrakten vecka 3?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.