Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö söndag

  • ola-h

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 16:54
    dr Masse;568374 wrote:
    Mera bildgodis…

    http://www.uddabildvinkel.se/bilder/090816_surfing/bilder/index.html

    Har aldrig sett så många fina bilder från en och samma dag som denna söndag, jisses!

    Grymma bilder även dessa. SOm Calle skriver, helt sjuk kamerateckning denna dag.

  • pressfotograf-se

    Medlem
    2 september, 2009 vid 15:40

    Hej alla!

    Efter att lag ut alla bilder så har det kommit en hel del förfrågningar om bilder, samtliga av dessa är på bilder tagna med mitt största objektiv 500mm. Många av bilderna som är utlagda är även tagna med 300mm men det är helt uteslutande närbilderna som vi vill ha. Så nu vet man, desto större desto bättre 🙂

    /Pontus pressfotograf.se

    /Pontus

  • fjant

    Medlem
    2 september, 2009 vid 15:55

    Helt otroliga bilder!!!

    Nog för att det var en skapligt bra dag med en hel del fina vågor, men på bildserierna ser det ut att vara fullständig värdsklass på förhållandena, seglarna och givetvis även fotograferna!

    En uppmaning till oss surfare:
    Se till att köpa lite bilder av våra goa fotografer så de kan tjäna en hacka på deras fina jobb. Jag är supernöjd med några bilder från pressfotograf som kommer pryda väggarna därhemma!!!

    /Fjant

  • feg

    Medlem
    3 september, 2009 vid 10:46

    Håller med brorsan.
    Först när jag tog upp bilden på datorn såg den helt “normal” ut men sen zooma jag in lite i den och ramla nästan ur soffan.
    Fyfan vilken skärpa och allt vad det kan tänkas heta. Det är ju ren magi att fånga en dag på det där sättet.
    /Jocke

Sida 9 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.