Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trick tips för vågsegling!!!!!

  • mats_o

    Medlem
    5 mars, 2007 vid 21:25

    Är Alex Reinprecht kvar? Finns windsurfingklubben på HPU kvar? Skulle vara riktigt kul att åka tillbaka till Oahu snart!
    Kör hårt!!

  • oldschool

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 18:41

    @Mats_O 368306 wrote:

    Är Alex Reinprecht kvar? Finns windsurfingklubben på HPU kvar? Skulle vara riktigt kul att åka tillbaka till Oahu snart!
    Kör hårt!!

    Alex är kvar! Han har börjat segla lite mer igen å tittar ner ibland (många slutade segla för att kita istället…men nu har de slutat kita å hittat tillbaka till vågseglingen igen 🙂

    Dåligt med windsurfing klubb på HPU nuförtiden. Kanske nått å ta tag i…

    Dåligt med vind i dagarna så det är nog dags å damma av surf brädorna!!!

  • mats_o

    Medlem
    7 mars, 2007 vid 13:37

    @oldschool 368500 wrote:

    Alex är kvar! Han har börjat segla lite mer igen å tittar ner ibland (många slutade segla för att kita istället…men nu har de slutat kita å hittat tillbaka till vågseglingen igen 🙂

    Dåligt med windsurfing klubb på HPU nuförtiden. Kanske nått å ta tag i…

    Dåligt med vind i dagarna så det är nog dags å damma av surf brädorna!!!

    Kul – hälsa gärna från Mats Oljons om du träffar Alex eller Morika!! Du råkar inte ha hans e-mail? Starta en klubb vetja, vi fick en bunt segel o brädor av HPU mot att vi hade ett bås på Fort Street Mall en gång per år – inte helt fel deal, haha.

  • oldschool

    Medlem
    7 mars, 2007 vid 19:10

    @Mats_O 368662 wrote:

    Kul – hälsa gärna från Mats Oljons om du träffar Alex eller Morika!! Du råkar inte ha hans e-mail? Starta en klubb vetja, vi fick en bunt segel o brädor av HPU mot att vi hade ett bås på Fort Street Mall en gång per år – inte helt fel deal, haha.

    Ska hälsa nästa gång jag träffar Alex! Testa den här mailen (från hans produktions bolag) alex@zon3.com

    Har bara 2 månader kvar på HPU…så det är tveksamt om man orkar engagera sig 🙂

    Ha de!

  • surf_matz

    Medlem
    27 mars, 2007 vid 09:07

    @oldschool 368724 wrote:

    Ska hälsa nästa gång jag träffar Alex! Testa den här mailen (från hans produktions bolag) alex@zon3.com

    Har bara 2 månader kvar på HPU…så det är tveksamt om man orkar engagera sig 🙂

    Ha de!

    Surt att du snart e klar pa Oahu, du kan ju alltid komma ner en svang till WA sa kan vi ju ta en repa ihop igen 😀 Fast det har slutat a blasa har med nu for sesongen, eller ja, iaf sjobrisen…
    Lycka till med Goitarna, e inte riktigt dar sjalv annu!
    /Mats

  • oldschool

    Medlem
    3 april, 2007 vid 07:32

    @surf_matz 372677 wrote:

    Surt att du snart e klar pa Oahu, du kan ju alltid komma ner en svang till WA sa kan vi ju ta en repa ihop igen 😀 Fast det har slutat a blasa har med nu for sesongen, eller ja, iaf sjobrisen…
    Lycka till med Goitarna, e inte riktigt dar sjalv annu!
    /Mats

    Det vore ju synd å säga att en annan har kommit fram till goitarna än…men det smäller bra 🙂

    Har du haft det gitt i WA??

    Vi får väl ta ett par repor uppe u trollskogen eller i grönis om inte annat!!!

    Men som det ser ut nu så kommer jag nog vara kvar ett år till….om man lyckas få jobb! Kanske Maui nästa vinter….ah ah!!!!

    Cheers mate!!!!!
    Pelle

  • surf_matz

    Medlem
    14 april, 2007 vid 06:45

    @oldschool 374143 wrote:

    Det vore ju synd å säga att en annan har kommit fram till goitarna än…men det smäller bra 🙂

    Har du haft det gitt i WA??

    Vi får väl ta ett par repor uppe u trollskogen eller i grönis om inte annat!!!

    Men som det ser ut nu så kommer jag nog vara kvar ett år till….om man lyckas få jobb! Kanske Maui nästa vinter….ah ah!!!!

    Cheers mate!!!!!
    Pelle

    Joda, jag hamnade har i Perth efter min tid Kalmar. Kommer bo har nu i ett par ar till, ett javla shyst stalle! Fast det later som ni far segla mer pa Hawaii an vad jag far har, men man skall ju inte klaga for mkt… Nu borjar surfingsasongen, och man e ju lojligt taggad 😀 Ett grymt kompliment till vindsurfingen! Man far kora langt bara for att komma till de basta stallena (vindsurf och for surf) Har bytt bil 3 ggr nu, nuvarnade bil ar liten Honda Civic istallet for den monster bil jag skaffade mig forst. Bara for att ha rad att kora mera :D. Olands Norra far vanta lite, men dar kommer man ju definitivt att segla igen!!! Lycka till med jobbet!
    Cheers 😀 😀 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trick tips för vågsegling!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.