Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TWS hängseletråd

  • tws

    Medlem
    4 juni, 2014 vid 12:34

    Helvetes upload. Cuntcuntcunt. Alt blir feil rekkefølge og PDF’en på 5Mb blir for stor!!!!! Her er 3 siste bilder. Nei faen, går ikke å legge inn bilder på snabbsvar. ARGGGH.

    – OK redigere inn bildene etterpå.

  • alexasu

    Medlem
    4 juni, 2014 vid 17:30

    Gött!

    Jag tycker konceptet är intressant och att ämnet förtjänar en egen tråd!

    Är det bara du, tws, som kör med denna selen eller har du en bredare testgrupp?

    De gånger jag testat att ha selen på höften har kag fått blåmärken på mina utstickande höftben. Finns det någon lösning på det?

    Kanske borde man ha en lösning på selen som med pjäxor som går att värma till bättre passform?

  • planing

    Medlem
    4 juni, 2014 vid 17:44

    Fint!

    Jävligt jobbigt att läsa på min mac-dator eftersom bilden studsar runt när jag zoomar, så jag har inte läst så mycket, men kul att du utvecklar! Av någon anledning är många negativa, men det ska du inte bry dig om :).

    Det kan väl kanske dock bli svårt att patentera, för man kan ju bara patentera ny teknik. Den får inte vara känd. Finns det något nytt i patentet som du inte redan pratat om här på forumet? Det kostar ju pengar att patentera, och vanligtvis kan en privatperson inte försvara sitt patent mot ett storföretag även om man har rätt i sak. Ville bara uppmärksamma dig på detta innan du pumpar in allt för mycket pengar. Men jag är å andra sidan ingen expert…

    Så lycka till, och kör hårt!

  • tws

    Medlem
    4 juni, 2014 vid 19:40

    Patentet er levert, dvs Patent Pending og datom for det er satt. Dermed er det fritt frem å snakke om det for verden. Men siden det er en konkurransefordel så venter jeg til efter Klitmøller PWA-wave med å sende til Boardseekermag etc.

    Vi er fire som seiler med dette i Norge. En av de beste freestylerne hadde en tidlig modell som gikk i stykker og han ringte og sa at livet hans var ødelagt da den røk. Han har ny strap nå, kjøper stadig nye trapeser og fester sin strap til alle sammen.

    En kille fra patenstyret i Oslo (250 statsansatte) var innom hos meg idag og blev 5’te mann. Jeg syr på demand med en helvetes dårlig symaskin. Han behandler ikke patentsøknaden, men hans kollega spør ham til råds.

  • kapten-k

    Medlem
    5 juni, 2014 vid 14:38

    Ser jätte bra ut! Nu vill jag inte pissa i din pommac, men krokhöjden är ungefär som min gamla race sele från 90 talet. din krok är kanske 2-3cm lägre. Jag skall försöka komma ihåg att ta ett kort nästa gång jag är ute

  • tws

    Medlem
    5 juni, 2014 vid 17:18

    Ai ai Kapten. Kroken er dog ikke alt. Når stroppene rundt bena er borte så får du friheten til wave og freestylerne. Men det beste av alt: Du strammer kroken skikkelig slik at hoftebenet sitter omtrent fast i trapesen uten at du merker det. Da kan du justere store seil på 12m2 langt mer effektivt med hoften. Det er en helt annen følelse enn sittetrapesen. Men du skal ha unnskyldning for å tro det for både DaKine, Pryde og Gaastra har dratt samme konklusjon, uten å teste.

    Min erfaring fra siste året er at hele verden kan analysere som en strukturingeniør med Phd, men ingen vil teste i praksis. Som sagt, det her er en konkurransefordel, spesiellt for slalom, formula of RS:X. Freestyle og wave får ingen fordeler i triksen, man sparer bare masse krefter når man krysser.

    Til alexasu: Sett trapesen UNDER hoftebenet. Jeg vet det høres drastisk ut men jeg bruker den nå helt nede på stumpen (ikke under) og har aldri ryggproblemer (lumbago) lenger. Igjen, se på Roediger.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TWS hängseletråd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.