• celestial

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 17:26

    Det finns billigt boende har jag hört, om man letar runt lite… Och beroende på vilken standard man vill ha. Men det lär ha blivit lite dyrare bara på de 2 senaste åren…

    Känns som om det är sista andetaget innan Mui ne Goes Bahia Feliz. Praktiskt taget alla som åker till Vietnam nu drar ju dit…

    Men som sagt tror jag att det är ganska B om man inte kitear alt gillar att softa … Ska bli grymt att få komma ner o köra lite vatten, Var ett ta sen sist!

  • ollep

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:23

    Okej det låter verkligen schyst i mina öron. Angående boende är jag inte allt för kräsen, helt klart värt att kika närmare på! Hur mycket betalar du för biljetten ner Celestial? Tack för infon:)

  • dejjan72

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:59

    Har ju öppnat upp en del schyssta ställen Snow (asnice sushiställe/bar) Jibe (grym restaurang/bar-bara kiters/surfers) och en hel del andra bra ställen som jag inte kommer ihåg namnen på.

  • roland

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 19:09

    Jag bodde 3 mån pricis brevid jibs kunde kolla ner i baren då kosta det typ 5 dollar natten men vi deala lite!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.