Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ! Viktigt angående film nedladdning!

  • ola_p

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 18:43

    DVD-format med menyer och allt! Blir ju rätt stort, men det gör ju inte så mycket. Möjligtvis även en liten fil för dom som inte vill bränna dvd, typ en h.264 i lite mindre format, runt 600mb..?

  • steffo

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 19:13

    QT är lite struligt.
    Gör en AVI med h.264 video och AAC ljud. Det gör du enklast med SUPER.

  • mbkpeter

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 19:13

    @Ola_P 402347 wrote:

    DVD-format med menyer och allt! Blir ju rätt stort, men det gör ju inte så mycket. Möjligtvis även en liten fil för dom som inte vill bränna dvd, typ en h.264 i lite mindre format, runt 600mb..?

    Jo, denna ISO filen blir ca 1,4 GB.

    Tänkte kanske släppa en 700 Quicktime H264. Är dock lite rädd för att alla laddar olika och så kommer inte seed att räcka för torrent. Blir lite rörigt med två olika versioner som släpps samtidigt. H264 är i och för sig da shit.

    Megasläpp med info trailer på flera europeiska forum, och där man hänvisas till en torrentfil som finns samma dag som trailern visas.
    = en eller två filer?

    Skulle även behöva lite hjälp från ett par här som kan tänka sig att seeda under ett par dagar. Vore grymt schysst när man laggt så jäkla mycket tid på filmen. PMa om ni kan så får ni filmen tidiagre 😉

  • _alexander

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 19:35

    @mbkpeter 402355 wrote:

    Jo, denna ISO filen blir ca 1,4 GB.

    Tänkte kanske släppa en 700 Quicktime H264. Är dock lite rädd för att alla laddar olika och så kommer inte seed att räcka för torrent. Blir lite rörigt med två olika versioner som släpps samtidigt. H264 är i och för sig da shit.

    Megasläpp med info trailer på flera europeiska forum, och där man hänvisas till en torrentfil som finns samma dag som trailern visas.
    = en eller två filer?

    Skulle även behöva lite hjälp från ett par här som kan tänka sig att seeda under ett par dagar. Vore grymt schysst när man laggt så jäkla mycket tid på filmen. PMa om ni kan så får ni filmen tidiagre 😉

    min laptop är på 24/7 med 100Mbits uppkoppling så jag seedar upp till 4-5mb/s och jag hjälper gladeligen till!

  • mbkpeter

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 20:14

    @_Alexander 402370 wrote:

    min laptop är på 24/7 med 100Mbits uppkoppling så jag seedar upp till 4-5mb/s och jag hjälper gladeligen till!

    Nice. Jag mailar senare. Tack. viktigt.

  • hakman

    Medlem
    3 augusti, 2007 vid 13:45

    Hur går det för dig Peter? Har ni börjat ladda upp den på Piratebay än? Det ska bli jävligt nice att se filmen snart.

  • rabbit

    Medlem
    30 augusti, 2007 vid 22:56

    Nu när man har njutit av trailern i närmare en månad så börjar man ju fundera på om det blir någon film någon gång? 🙂

  • kinghippo

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 06:30

    Jag röstar för en dvd-iso och en XviD. h264 kan ju vara kul för dom med snabb burk och hd-tv. Kör på alla tre, jag tror inte du får några som helst problem att seeda så länge du har en skaplig lina upp. Sätt dom i super-seed mode så behöver du ju bara skicka varje film en gång.

  • svenne

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 08:18

    Jag skiter i formatet, bara jag får se filmen!
    Dessutom seedar jag gladeligen en surfrulle eller tre.

  • hakuna

    Medlem
    2 september, 2007 vid 10:41

    Jag seedar också och vill gärna ha den i så hög kvalle som det går!

    /720p på 108″

  • tim-eriksson

    Medlem
    2 september, 2007 vid 12:07

    Vill se filmen… När kommer den?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ! Viktigt angående film nedladdning!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.