Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka mer kommer o leker på Haga i helgen?

  • stefanlindmark

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 17:15

    RasmusW liknar inte pastorn det minsta. Så det ena aliaset kan iaf uteslutas. Har inte träffat slusken så någon annan får outrula den optionen. 🙂

  • blueride

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 20:27
    andersbq;611494 wrote:
    Synd, då får vi inte heller på denna helg reda på om RasmusW verkligen finns på riktigt eller om det bara är en av Surfsluskens eller Pastorns alla log-ins…

    klart han finns!
    Killen dominerar när det gäller prestigelös kan-dom-kan-jag attityd (detta om man räknar bort crazy-pete såklart men han är ju liksom ett unikum i den genren) .

    /marcus

  • m3lk3r

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 20:49

    Fy fan vad trist.. Ah det tur att man åker dit nästa vecka istället, får hoppas på bättre prognos.

  • speedkenta

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 22:28
    andersbq;611494 wrote:
    Synd, då får vi inte heller på denna helg reda på om RasmusW verkligen finns på riktigt eller om det bara är en av Surfsluskens eller Pastorns alla log-ins…

    Han finns på riktigt
    Och jag har haft äran av stöta på denna allvetare

  • rasmus_w

    Medlem
    14 maj, 2010 vid 00:35
    stefanlindmark;611514 wrote:
    RasmusW liknar inte pastorn det minsta. Så det ena aliaset kan iaf uteslutas. Har inte träffat slusken så någon annan får outrula den optionen. 🙂

    Sist jag träffade slusken hade han längre hår än jag. Det talar för att han och jag inte är samma person. Fast helt säker kan man ju inte vara.

  • rasmus_w

    Medlem
    14 maj, 2010 vid 00:43

    Nu är jag i alla fall till sist nere på Öland i alla fall. Få se om det blir fart på 11.0:an i morgon.

  • rasmus_w

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 01:36

    Ingen surf idag, men lite stämningsbilder… Kristi FLygare på Haga har väl varit roligare.

  • rasmus_w

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 01:37

    Ingen surf idag, men lite stämningsbilder… Kristi Flygare på Haga har väl varit roligare.

  • patriks

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 06:43

    Idag kommer vinden!

  • jester

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 07:46

    Jupp. Speedtävlingen har nu kl 09:50 avklarat 3 heat á 50 minuter.

  • dr-masse

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 08:42

    Den här tråden är fanimej Haga och Kristi flyg i ett litet webbskal.

    Hoppas ni alla får en grym dag därnere idag och sköna minnen!

  • johanoeberg

    Medlem
    15 maj, 2010 vid 19:23

    Har alla lagt benen på ryggen eller kommer det vara några som gör oss sällskap kör icke planande imorn?

    Imorse var det 7.5 full power. Grymt skönt att äntligen få uppleva Haga “på rikgtigt” 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka mer kommer o leker på Haga i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.