Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing West Coast tomorrow sunday?

  • che_riff

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 19:53

    @sourra 536297 wrote:

    Det kanske går att ordna skjuts också. Hör med Che_riff om han åker runt i en vedervärdig C30 nu igen eller om det faktiskt är en bil som rymmer folk.

    När det gäller bilar så tycker jag nog du skall vara extra tyst.
    -“Besiktningsmannen sa ..” snyft, snyft. Tveksamt dock om den rymmer en tjötig civilingenjör med mindervärdeskomplex. Vi kan prova om jag svänger förbi dig i morgon 11:50. Skall vi ta med proviant eller blir det köpa på vägen?

    Viva la familia de Falle.

  • yann

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 20:21

    Gött, jag å en gubbe till kanske kommer till Stråvalla också.

  • nic

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 20:27
    Yann;536309 wrote:
    Gött, jag å en gubbe till kanske kommer till Stråvalla också.

    När vinden kommer är det gott å väl västligt. Rågelund är ju bättre än stråvalla…

    http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

    nic

  • above_the_law

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 20:37
    nic;536313 wrote:
    När vinden kommer är det gott å väl västligt. Rågelund är ju bättre än stråvalla…

    http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

    nic

    Precis!
    Så tänker och talar de lärde:-).
    Om det bygger till kvällen kan vi ju ta en vågsession ute vid Stenudden också…
    Håll tummarna:laugh: !

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 21:51

    @Che_Riff 536306 wrote:

    När det gäller bilar så tycker jag nog du skall vara extra tyst.
    -“Besiktningsmannen sa ..” snyft, snyft. Tveksamt dock om den rymmer en tjötig civilingenjör med mindervärdeskomplex. Vi kan prova om jag svänger förbi dig i morgon 11:50. Skall vi ta med proviant eller blir det köpa på vägen?

    Viva la familia de Falle.

    Jag ska sova på proviantfrågan. Blir det Drogelund eller blir det till att ta ett återbesök på familjespotet? Det återstår att se.

    Men Litease – Hör av dig så kan jag både ha en 13.5 och en 10.5 att låna ut över dagen. Jag räknar helt kallt med att få torcha tolv imörra.

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 21:56

    Förlåt för påhoppet om C30:n men du är inte den första att få ta del av mitt förakt för den bilen. Den första var en farbror som heter Håkan som var ansvarig för utvecklingen av hela den produkten (berättade han för mig efter att jag spytt min galla). Den andra var du och den tredje är killen som utvecklat “Vänster bältad bak”-indikeringen som vi skrattade så gott åt efter samkvämet i gamla köpstad.

  • litease

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 22:15
    sourra;536324 wrote:
    Jag ska sova på proviantfrågan. Blir det Drogelund eller blir det till att ta ett återbesök på familjespotet? Det återstår att se.

    Men Litease – Hör av dig så kan jag både ha en 13.5 och en 10.5 att låna ut över dagen. Jag räknar helt kallt med att få torcha tolv imörra.

    Är alldeles för full FÖR ATT FAtta ett sådant beslut men jag hör av mig innan imorgon. Eller kanske imon bitti. Gissar att du läser detta före mobilen 😉

  • che_riff

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 22:33

    @sourra 536326 wrote:

    Förlåt för påhoppet om C30:n men du är inte den första att få ta del av mitt förakt för den bilen. Den första var en farbror som heter Håkan som var ansvarig för utvecklingen av hela den produkten (berättade han för mig efter att jag spytt min galla). Den andra var du och den tredje är killen som utvecklat “Vänster bältad bak”-indikeringen som vi skrattade så gott åt efter samkvämet i gamla köpstad.

    Hörs i morgon. Även Tompa skall med och när det gäller bil så har jag bytt.

  • tote

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 22:34

    Även tompa ska med…:cool2:

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 23:37

    Alla gillar Tompa!
    Jag hoppas innerligt att prognoserna fått en tillfällig knäpp för just nu ser det ut som att vinden inte ska komma framåt kvällskvisten.

  • smaskens

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 00:21

    Nån som har plats för en go gubbe? Annars får jag försöka låna farsans skabbvolvo.

  • litease

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 00:47

    Delar gärna soppa imorgon om det finns plats hos dig che_riff!? Sourra, lånar gärna kite också men du kan storlekarna bättre än mig. Väger 70 pannor. Hör av er när ni åker men tänk på att jag bor på “fel” sida från johanneberg. (hisingen och torslanda med andra ord så har nästan en timme in om jag inte får skjuts)

    0761-876616
    Niklas

  • sourra

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 11:15

    Det blir pass för mig. Ser ut som 50/50 bomkörning/lättvindssurf om man inte vill hänga på stranden fram till mörkrets inbrott och det är inte gott nog om man har massa annat jox som också borde göras under dagen. Hoppas ni alla får ett göttans surf. Eller… hoppas jag verkligen det?

  • blackadder

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 11:31

    Det kanske kan bli ett mjukt premiäråk 2009 ikväll för min del. Det var längesedan man rastade tolvan… Det var längesedan man rastade nånting.

  • litease

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 11:52

    Känner som dig sourra. Sparar min hoppa-tenta-plugget-dag till en annan dag istället. Tack ändå!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing West Coast tomorrow sunday?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.