• hakuna

    Medlem
    23 juni, 2015 vid 20:10

    Ahh. Klockan är 22 och dmi släpper nya kartor!

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  • malibu

    Medlem
    24 juni, 2015 vid 13:14

    Känns det bättre nu? 🙂 Jag tror jag hinner med en sväng till ikväll med!

  • hakuna

    Medlem
    24 juni, 2015 vid 13:53

    Har inte fått någon fix än, blir en solnedgångssurf i Fiskebäck ikväll!

  • kailua

    Medlem
    24 juni, 2015 vid 16:54

    Två kanonsvar, belöningshormoner/alfavågor och moder naturs element , på varför vindsurfing skapar ett beroende…
    Sen har jag tyckt mig märka en sak här på forumet och de korta möten jag haft på stranden med andra surfare. Det verkar , trots adrenalinet , vara så jäkla tillbakalutat folk därute. Jämför t.ex. med en del “Red Bull” sporter så kan i alla fall jag uppleva mer ytlig coolhet och Mer “snack”i andra grupper. Läser nu inte inte så många andra forum men tittar jag på t.ex freeride.se (då min andra rätt stora passion är skidåkning )så kan en del trådar bli rätt hårda och med en rejäl portion icke positiv attityd. Det syns även rätt så frekvent runt backarna också.
    För mig hjälper den där positiva attityden i surfcommunityn till att skapa den där positiva känslan för mig. Spelar liksom ingen roll att jag faktiskt är en rätt kass vindsurfare och inte skyltar med annat… Man släpps in ändå!
    Skulle nog sammanfatta det som … Odivigt och tillbakalutat.

  • malibu

    Medlem
    25 juni, 2015 vid 08:17

    Precis så upplever jag det med!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.