Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

• sundheden

Medlem
    19 juni, 2018 vid 00:03

Jag räknar med att vara vid Brevik/Åkersberga runt 13:00.

• labbe

Medlem
    19 juni, 2018 vid 05:39

Åker till torö, siktar på att vara där vid 9

• rozzy

Medlem
    19 juni, 2018 vid 07:01

Närlunda Ekerö idag. Siktar på vara där vid 11-12? Västligt 9-22 låter ju inte helt fel. Ladda med småbrädor 🙂

• Detta svar ändrades 7 år, 7 månader sedan av  rozzy.
  • tall-jonny

Medlem
    19 juni, 2018 vid 07:58

Sitter och jobbar i stugan, Södra Svärdsö och jobbar. Det regnar lite grann men vinden trycker på bra emellanåt. Åker ner om en stund – ses då!

• labbe

Medlem
    19 juni, 2018 vid 08:45

sen start för mig, rullar ner mot torö nu, tog med ett extra 4:0 & 3:7 om någon behöver låna…, kollade in närlunda nyss, gässade bra och bra vinkel

• cottin

Medlem
    19 juni, 2018 vid 08:47

Fungerar Kärringviken på väst också och är det någon som tänkte vara där eller åker alla ni till Stenstranden?

• cottin

Medlem
    19 juni, 2018 vid 10:46

Testar att åka till Närlunda Ekerö om 15 min. Tror mina segelstorlekar gör sig bättre där än på Torö. Rapport kommer för er som funderar på att åka ut senare.

• cottin

Medlem
    19 juni, 2018 vid 13:22

Riggas 4.7 till 6.3 I närlunda. Ser bra ut!

• fjant

Medlem
    19 juni, 2018 vid 16:23

Galet kul, överriggad 4.2 på lilla vågbrädan i hemmaviken i mälaren! Rundade av jobbet vid lunch och fick några sköna timmar på vattnet.

Torö lär kunnat varit grymt idag, kanske sideshore med höft till gubbe fantiserar min hjärna iväg.. Rapport, bitte!!! ☺

/Mackan

• smurfolle

Medlem
    19 juni, 2018 vid 16:55

Stenstrand va superfint idag. Lagom stora vågor för mig som nybörjare i vågorna, varmt i vattnet.. Vinden va där men väldigt upp o ner, körde 4.2 och 82l, i början var 4.2 för litet och framåt lunch va 4.2 för stort.. Men kul, andra gången på Stenstrand!

Attachment Image
  • fjant

Medlem
    19 juni, 2018 vid 17:18

Galet kul, överriggad 4.2 på lilla vågbrädan i hemmaviken i mälaren! Rundade av jobbet vid lunch och fick några sköna timmar på vattnet.

Torö lär kunnat varit grymt idag, kanske sideshore med höft till gubbe fantiserar min hjärna iväg.. Rapport, bitte!!! ☺

/Mackan

Stenstrand va superfint idag. Lagom stora vågor för mig som nybörjare i vågorna, varmt i vattnet.. Vinden va där men väldigt upp o ner, körde 4.2 och 82l, i början var 4.2 för litet och framåt lunch va 4.2 för stort.. Men kul, andra gången på Stenstrand!

Låter härligt!
    Fin bild!

• compact

Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:26

Fin dag på Närlunda .

Attachment Image
  • compact

Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:27

Bra tryck!

Attachment Image
  • compact

Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:29

Blåste bra även senare på dagen!

Attachment Image
  • compact

Medlem
    19 juni, 2018 vid 21:33

Sprej!

Attachment Image
Sida 17 av 50

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA