Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • mrquality

    Medlem
    15 maj, 2021 vid 21:33

    Jepp, jag kom upp några gg i början sen bara en gång till slut. Hoppas imorgon blir lite bättre prognos, kanske åker till Kapellskär med foil

  • mrquality

    Medlem
    16 maj, 2021 vid 12:40

    Jag kör Näsa Äng idag , flera som ska foila där tydligen.

  • mrquality

    Medlem
    16 maj, 2021 vid 19:28

    Blev många km foil men också många krasch! överriggad med 7.7 och foil idag. 4 foilare och en kite foil på Näsa äng

  • sailortrash

    Medlem
    16 maj, 2021 vid 19:51

    Blev en kort sväng med lite vind vid Brevik, men jag testade vinge för först gången – det grymt Nice! Och lätt faktiskt, mkt likt vindsurf
    Kom inte upp foilen, för lite vind/dålig teknik, men vinge var grymt kul och det ska bli mer av den varan i lätta vindar tveklöst. Kan rekommendera alla att testa! Vingen är helt vinktlös, man känner sig nästan lite ”fri” utan rigg. Tror det är väldigt bra för foilteknik också, när man väl kommer upp…

  • mrquality

    Medlem
    17 maj, 2021 vid 09:39

    AW på Dalarö idag, kommer att öka betydligt mina vindsurfing dagar i år med foil ahahahha

  • Stefan_Foil

    Medlem
    17 maj, 2021 vid 13:39

    Dalarö blir nog perfekt med foil idag, åker dit sen em

  • pete

    Medlem
    17 maj, 2021 vid 19:24

    Fituna funkade fint idag, soligt o skönt + ok tryck i 7.8. Stundvis funkade det bra även för dem med någon kvadrat mindre. 🙂

  • Stefan_Foil

    Medlem
    20 maj, 2021 vid 08:56

    Vad tror ni om Fituna idag? Någon som ska dit?

  • pete

    Medlem
    20 maj, 2021 vid 12:11

    Vad tror ni om Fituna idag? Någon som ska dit?

    Kollar man SMHI för Himmerfjärden ser det ut som om grundvinden väst ligger kvar hela dagen idag, så jag skulle inte chansa. Det ser lite bättre ut imorgon sent på eftermiddagen just nu. Men inga garantier förstås, proggen ändras och verkligheten blir ju vad den blir 🙂

  • daniel_bing

    Medlem
    21 maj, 2021 vid 00:44

    Vad tror ni om Fituna i morgon?

    • Detta svar ändrades 2 år, 11 månader sedan av  daniel_bing.
  • karlklasen

    Medlem
    21 maj, 2021 vid 09:19

    Ok, det här kan låta lite förmätet, men antingen hänger jag i stan och kör Fituna på lördag, eller så åker jag 6 timmar till Skåne och kan köra näset lördag/söndag. Beslutsångest!

    Förmätet eller inte 🙂 men jag åker till Skåne ikväll. Som det ser ut nu blir det Ljunghusen (troligen inga vågor), eller möjligen Kämpinge med möjligen lite vågor, på lör em och Skanör sön fm.

  • daniel_bing

    Medlem
    21 maj, 2021 vid 12:20

    Galant! Jag åker också ner.

    Ok, det här kan låta lite förmätet, men antingen hänger jag i stan och kör Fituna på lördag, eller så åker jag 6 timmar till Skåne och kan köra näset lördag/söndag. Beslutsångest!

    Förmätet eller inte 🙂 men jag åker till Skåne ikväll. Som det ser ut nu blir det Ljunghusen (troligen inga vågor), eller möjligen Kämpinge med möjligen lite vågor, på lör em och Skanör sön fm.

  • sailortrash

    Medlem
    23 maj, 2021 vid 10:48

    Deprimerande att kolla SMHI, verkar bli ytterligare 1 v med regn och växlande vindstilla

    Sämsta maj på bra länge…

  • erike

    Medlem
    24 maj, 2021 vid 10:42

    Deprimerande att kolla SMHI, verkar bli ytterligare 1 v med regn och växlande vindstilla

    Sämsta maj på bra länge…

    Sant inte toppen, men det dyker ju up små luckor om man tittar på prognosen med lite kortare varsel.
    Gäålö på tisdag eftermiddag kan bli bra:
    https://www.yr.no/en/forecast/hourly-table/2-3214199/Sweden/Stockholm/Sk%C3%A4l%C3%A5kersviken?i=1

    Kanske når in till fudde också om man vil hålla sig närmre stan

    Svara på: ✰ Stockholm 2021 ✰

  • sailortrash

    Medlem
    24 maj, 2021 vid 16:28

    Ja faktiskt, från ingenstans ser det ut att bli ostkaka imorrn, så det blir kanske en liten session vid Österskär

    Har man flyt blir det riktigt bra på ost, har hänt förr

Sida 8 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.