Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

  • p-malmkvist

    Medlem
    9 mars, 2009 vid 21:26
    Jester;534183 wrote:
    Mattias: Tack, då vet jag!

    Petter: Att ha nät i närheten av speedbanan har visat sig vara minst sagt obra… 🙂

    Nop tror MVM mfl är riktiga öhlmänniskor så om vi säger att det finns ett stort nät med öhl strax utanför kusten så är saken biff= alla konkurrenter trasslar in sig i nätet och vi vinner prestigemötet, dock kan Faster å getwet med stor sannolikhet också fastna där men det får vi ta.:cool2:

  • jester

    Medlem
    10 mars, 2009 vid 07:33

    Jag är rädd att det bara är jag och Daniel som klarar oss från att trassla in oss i det nätet…

    Finns ju iofs flera hjältar här som trasslar in sig i nät utan öhl…

  • joachim_larsson

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 19:59

    Det ska bli kul och komma ner och se Er proffs slå Holländarna, tar givetvis med mig trailer med både Kona och lite annat, har nog med mig ett gäng juniorer också.

  • p-malmkvist

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 22:41
    Joachim_Larsson;534960 wrote:
    Det ska bli kul och komma ner och se Er proffs slå Holländarna, tar givetvis med mig trailer med både Kona och lite annat, har nog med mig ett gäng juniorer också.

    Kul med juniorer som kommer in i sporten, men en konatrailer på en speedtävling kanske inte går hem misstänker jag..:wink:

  • hanko

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 16:21

    @P Malmkvist 534990 wrote:

    Kul med juniorer som kommer in i sporten, men en konatrailer på en speedtävling kanske inte går hem misstänker jag..:wink:

    Varför inte? Om det mot förmodan inte blir vind till Speed så tycker jag det är ett lysande inslag att kunna köra lite Kona. ! Bra jobbat “tävlingsledningen” och Kona-jocke! Kona Match-Racing Sverige mot Holland! En ny landskamp i den stora landskampen!

  • swe-496

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 18:15

    Håller med Hänkö här…;) Matchracing kan bli riktigt skoj..

  • flensted

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 20:16

    @Hänkö 535129 wrote:

    Varför inte? Om det mot förmodan inte blir vind till Speed så tycker jag det är ett lysande inslag att kunna köra lite Kona. ! Bra jobbat “tävlingsledningen” och Kona-jocke! Kona Match-Racing Sverige mot Holland! En ny landskamp i den stora landskampen!

    Cooolt, det låter minst sagt som stort. Vilken helg
    Kommer de att finnas läktare för publiken där?

  • p-malmkvist

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 12:17
    Hänkö;535129 wrote:
    Varför inte? Om det mot förmodan inte blir vind till Speed så tycker jag det är ett lysande inslag att kunna köra lite Kona. ! Bra jobbat “tävlingsledningen” och Kona-jocke! Kona Match-Racing Sverige mot Holland! En ny landskamp i den stora landskampen!

    Nä det är bara jag som inte kan läsa, trodde pastorn menade en film med kona:smirk: , han får väl plocka med vilka brädor som hellst..

  • hanko

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 11:47

    Underbart med Heineken Cup. Jag älskar öl men hur är det med svenska tråkmyndigheter…får man ha alkohol-sponsrade tävlingar..?? Joo men nog har väl Heineken klass 1 öl va hehe? Bara en tanke så det inte blir strul nu när Eurosport o så kommer o bevakar!

  • andersbq

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 17:41

    @Hänkö 536015 wrote:

    Underbart med Heineken Cup. Jag älskar öl men hur är det med svenska tråkmyndigheter…får man ha alkohol-sponsrade tävlingar..?? Joo men nog har väl Heineken klass 1 öl va hehe? Bara en tanke så det inte blir strul nu när Eurosport o så kommer o bevakar!

    Du låter som en riktig polis ,-)

  • mattias-j

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 18:24
    Hänkö;536015 wrote:
    Underbart med Heineken Cup. Jag älskar öl men hur är det med svenska tråkmyndigheter…får man ha alkohol-sponsrade tävlingar..?? Joo men nog har väl Heineken klass 1 öl va hehe? Bara en tanke så det inte blir strul nu när Eurosport o så kommer o bevakar!

    Du kommer väl civilklädd? 😀 Nu är det ju så att AHD är huvudsponsor, Heineken håller ju bara med pokal, och lite medicin….
    Gillar dina diskreta undertexter förresten………

  • hanko

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 19:22

    @Mattias J 536103 wrote:

    Du kommer väl civilklädd? 😀 Nu är det ju så att AHD är huvudsponsor, Heineken håller ju bara med pokal, och lite medicin….
    Gillar dina diskreta undertexter förresten………

    Jag ska krympa min signatur Jilde..nu när jag är fullvärdig medlem i SCK. Det blir hård klubbfight i sommar….ÖWC versus SCK !!

  • hanko

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 19:24

    @andersbq 536097 wrote:

    Du låter som en riktig polis ,-)

    Jo jag har ju vissa känningar inom Polismyndigheten i Kalmar Län Anders BQ. Å jag supportar “cupen” å det djupaste därav min omtanke hehe!

  • faster

    Medlem
    20 mars, 2009 vid 20:58

    Vi har redan en polis från kalmar som är medlem i öwc som håller ordning på utskänkningstillstånden

  • styret

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 06:46

    på tal om öltillstånd och utskänkning så tycker jag att ni borde använda er av hagaområdets lokala entrepenörer. dom brukar sköta det där bra…

    världens bästa bartender?
    http://www.barometern.se/nyheter/oland/boter-och-samhallstjanst-for-droghandel-pa-oland-roots(364310).gm

Sida 4 av 9

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.