Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

  • hanko

    Medlem
    22 april, 2009 vid 21:25

    Steget före som vanligt Jilde! Jo, jag vet att “han den blonde” i familjen är vettig och precis som du säger…gammal “bum”. Nu snackar vi ju inte högsäsong heller så det vore nice.! Extremt fina riggytor med soft-grass i Frönäs/Trosnäs för övrigt.

  • mattias-j

    Medlem
    26 april, 2009 vid 18:48

    Det finns nu en tråd där tidpunkt för skepparmöte kommer att annonseras. Kolla lite längre ner i forumet!

    /Mattias j, Micke Ö

  • hanko

    Medlem
    3 maj, 2009 vid 19:27

    jaha…då är jag, alias Mr Rib hemma igen efter en mycket medioker insats på Öland! men desto mer smärtsam. Efter cirka 15 minuters segling i torsdag kraschade jag i moderat fart och knäckte till revbenen så det var den dagen. Blääää . !! 2.5 dgrs läkning med smärtstillande och så ut på söndagen…..återigen efter cirka 15 minuter flyger bomjäveln åt helvete…! som tur var på vägen in och tack Haga för det grunda vattnet. En havspromenad på 200 m bara. Slängde in minneskortet för att iallafall datorn skulle se att jag försökt..! Nej fyttifaaan….nu är det nya tag som gäller inför Klagshamnstävlingen. Nästa Haga-tävling jobbar jag som en gnu så jag önskar Er alla lycka till där.
    Tack för bra genomförd tävling trots “pendlandet” från Norra till mellersta Öland. Det finns såklart grejer att finslipa för “alla” men jag tror alla kommer att minnas den “episka” torsdagen uppe vid revet…! Mycket bra tider från både proffs och premiärspeedare..! Supergrattis Larsch-111 för dina grymma tider..! Nu ska jag ta mina STORA tabletter och bara glömma min tid på vattnet för denna gång!! Aloha.:!!

  • andersbq

    Medlem
    3 maj, 2009 vid 20:17

    Stort TACK för tävlingen. Detta eventet lyfte nivån flera snäpp för oss alla som var där. Extra kul att Anders Bringdal kom (av många skäl)!
    Återigen TACK!

  • larsd

    Medlem
    3 maj, 2009 vid 21:12

    Helt suveränt, stort tack för en kanontävling!

  • c-g

    Medlem
    3 maj, 2009 vid 21:20

    Instämmer i lovprisandet. Otroligt bra!
    Historisk tävling som det kommer att talas om i många år 🙂

  • marcus

    Medlem
    3 maj, 2009 vid 21:39

    Vill också ge ett stort tack till ett suveränt arrangemang !

    Vi var ju en hel del som seglade utanför det planerade tävlingsområdet -det
    medförde en del extra arbete tävlingsledningen och gör att vi får vänta på
    slutresultatet.

  • andersbq

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 04:42
  • badjanne

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 06:44

    Kanonkul. Bra arrangemang. Nu skall bara min axel få tillfälle att läka, sen Dj-ar
    Efter alla långpromenader med bräda och segel förstår jag varför man har ett vandringspris.
    Här en bild från prisutdelningen.
    Wikings-Cheeseheads

  • mattias-j

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 11:28

    Kul med bra respons! Jag skulle behöva få mailat till mig filer från söndagen från följande seglare:

    Mats Hartwig
    Marcus Backlund
    Mikael Gattberg
    Erik Larsson

    Alla era filer var nollade…kolla loggen, kanske Jesper kan hjälpa till här? Och Jesper, var är dina filer? Vilade du dig igår 🙂

    Mail: m.jildestad@telia.com

    Mvh
    Mattias

  • jester

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 11:33

    Japp, jag vilar mig i form… Kul helg som f-n!

    Ja, är det någon som behöver hjälp med filer osv är det bara o hojta!

  • mattias-j

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 12:10

    Erik Larsson är grön! Bra kört!!!

  • mattias-j

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 12:13

    Finns lite bilder nu på Surfsession…

  • surferboy

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 12:16

    Tack för en bra helg Mattias & Michael! Mycket bra jobbat med hela arrangemanget.

    Som jag skrev i en annan tråd vill jag gärna få in texter till reportage från helgen samt resultatfilerna när de är klara.

    Jag har skapat en blogg för speedsurfing i Sverige där jag gärna vill posta upp reportage och resultat.

    http://svfspeedcup.blogspot.com/

    Skicka gärna reportage-text/texter samt bilder från alla speedevents under året, där svenska seglare varit med, till mig så lägger jag upp det här.

    Om någon känner sig manad till att bli redaktör till denna blog så maila mig. Min förhoppning är att vi kan vara några stycken som postar upp roliga reportage från speedsverige under året.

  • badjanne

    Medlem
    4 maj, 2009 vid 13:58

    Här en bild på nästan alla deltagarna

Sida 6 av 9

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.