Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

  • mattias-j

    Medlem
    5 maj, 2009 vid 06:58

    Här kommer resultatet från “Heineken Trophy”. Man räknar alltså samman lagets snittfart och delar med antal race för att få fram en totalspeed.

  • mattias-j

    Medlem
    5 maj, 2009 vid 07:13

    Nu kan jag inte vänta på filer längre, så här kommer slutresultatet.

    Anders Bringdal står alltså helt otippat som totalsegrare…..Anders valde att skänka 1:a priset, en AHD SL1 68 till den seglare som förbättrade sitt PB mest under helgen. Vinnare och bild på vinnare och bräda kommer inom kort. Resterande priser kommer att delas ut vid nästa speedtävling som går av stapeln på Haga Park 21-23 maj. Jag och Micke vill passa på att tacka alla för en mycket trevlig helg!!

    Bilder och filmer kommer läggas ut via Surfsession.

    /Mattias, Micke

  • surf_1

    Medlem
    5 maj, 2009 vid 08:14

    Vill bara passa på o tacka för en superhelg.
    Ha det bäst så syns vi snart igen.

    /Martin

  • tbsurf

    Medlem
    5 maj, 2009 vid 10:37

    Oj, ja nu ser man att ”event-rankingen” på gps-speedsurfing inte är i närheten av tävlingsresultaten.

    Grattis alla svenskar som var med och tvåla till tulpanodlarna.. 😀

  • mattias-j

    Medlem
    5 maj, 2009 vid 20:17

    Nu ligger den sista rättade resultatlistan uppe på tråd #106. Resultat till ISWC är också inskickat och kommer finnas där fr.o.m imorgon.

    /Mattias

  • jester

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 17:54

    Än så länge är det bara Lars Dahl som gjort anspråk på brädan Anders så snyggt bestämde sig för att skänka till den som förbättrat sitt PB mest. Målet att slå för er andra är:

    Förbättrat pb Average speed: 36.49 – 32.88 => 3.61 knop förbättring

  • hanko

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 18:17

    Grymt om den hamnar på ostkusten och till en seglare som kämpat så i dom mest miserabla förhållanden på sveriges förmodligaste…..sämsta speedställe..! Byigt och jävligt…o aldrig tid för trim eftersom vinden kan vara borta vid nästa slag!! Underbart av Anders B att ge tävlingen den sista lilla kryddan och med donationen!! Go Larsch Go !!! Can I be your Caddie during SpeedWorldCup?? Nu hittade S-111 trimmet och visade att han mest troligt hör hemma i +35 knops fart!! Men jag flåsar honom i nacken på hemmaplan bara så ni vet hehe!!

  • mattias-j

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 18:43

    Som ni vet så donerade Anders Bringdal förstapriset till den seglare som förbättrade sitt PB mest under helgen. Efter kontroll med Jesper så har vi en vinnare. Lycklig vinnare är Lars Dahl SWE-111 bördig från Gunnebo! Förstapriset är en superfin speedbräda, AHD SL1 Concept 68!!!

    Titta så glad han blev!

    Vi tackar SURFSPOT och AHD för det fina förstapriset!!!

    /Mattias J, Micke Ö

  • larsd

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 18:58

    Vilken jävla bra helg!
    Stor tack till Anders, Mattias & Micke samt Surfspot!
    Brädan ser riktigt vass ut!

    I´m happy as a pig in shit!!!

  • htn

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 19:32

    Riktigt fin bräda! Ser kvick ut.
    Jävlar vilken hemlängtan jag får när jag ser Gamlebyviken (visst är det väl vika?)

  • hanko

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 19:44

    JO dä ä vika från solsidan…! Larsch har efter påtryckningar valt att köra utan fotstroppar resten av säsongen så att vi “under” ska ha en chans!! Schysst..!

  • jester

    Medlem
    10 maj, 2009 vid 20:32

    Grattis, Lars!

  • klang

    Medlem
    11 maj, 2009 vid 05:03

    Grattis Lasse, bra jobbat, fort kört 😛

  • bicless

    Medlem
    11 maj, 2009 vid 20:43
    LarsD;545775 wrote:
    Vilken jävla bra helg!
    Stor tack till Anders, Mattias & Micke samt Surfspot!
    Brädan ser riktigt vass ut!

    I´m happy as a pig in shit!!!

    Tjena Lars
    Såg att du vann ahd brädan i Ahd Speed challange. Grattis, kul 🙂
    Du kanske vill ha stroppar till brädan?
    Maila mig på info@surfspot.se så kan jag ordna det. Behöver din adress.

    Mvh

    Mattias SurfSpot Sweden
    AHD representant.

  • surferboy

    Medlem
    25 maj, 2009 vid 13:33

    Resultatet från första deltävlingen i Wallén Sport Speed Cup som samtidigt kördes med AHD GPS Speed Challenge är nu uppdaterat och finns här: http://svfspeedcup.blogspot.com/

    Summering av svenska cupen efter de två första deltävlingarna kommer inom kort på samma adress.

Sida 8 av 9

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.