Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Annonser sätts till "SOLD" automatiskt?

  • Annonser sätts till "SOLD" automatiskt?

    Publicerad av _frippe_ på 29 augusti, 2007 vid 21:16

    Jag har haft några annonser som legat ute på “köp & sälj” ett tag nu. Upptäckte idag att de alla stod som “SOLD” fast jag inte ändrat dem. Sker det med automatik efter någon viss tid eller har något blivit fel?
    (Jag har ändrat tillbaka dem själv nu)

    _frippe_ svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nlc

    Medlem
    30 augusti, 2007 vid 06:01

    Fick du inget mail med en påminnelse om att annonsen började bli gammal och att du skull klicka på en länk för att hålla den vid liv?

  • steffo

    Medlem
    30 augusti, 2007 vid 07:07

    Du borde ha fått ett mail ang detta men det verkar som om vissa inte går fram.

  • _frippe_

    Medlem
    30 augusti, 2007 vid 16:58

    Du borde ha fått ett mail ang detta men det verkar som om vissa inte går fram.

    Nope, inget mail som jag sett i alla fall. Jag har märkt på tidigare mail från Surfzone att de saknade avsändaradress. Det gjorde att Hotmailen trodde det var något farligt med det mailet och ville inte att jag skulle öppna det. Eventuellt är det problemet, det kan ju göra att de åker direkt ner i “Junk mail”.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Annonser sätts till "SOLD" automatiskt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.