Senaste nytt Forums Vågsurfing Bali!?

  • Bali!?

    Publicerad av anonym-anvandare på 26 april, 2005 vid 10:28

    halla!
    har precis anlandigt till Bali, tankte om ngn har kan hjalpa mig svara pa nara fragor ang surfing. funderat pa att kopa brada for att sen forsoka salj den innan man aker hem. var och vad ar ett vettigt pris for en begagnad nyborjarbrada. typ mini malibu 8.6(?) hur latt ar det att salja den sen tro? och hur mycket gar man back pa att salja den till en shop? ar nastan mer inne pa bodyboard iofs, samma sak dar, vad kostar en begagnad? ska kolla runt har saklart, men kanns som att shopparna tar ut ett ordentligt overpris. hyra skulle enl killen jag snackade me idag kosta ca 100spann om dan, ungefar min normala dagsbudget..

    men alla tips ar mycket valkomna! aven intresserad av andra strander forutom kuta som funkar bra for nyborjare.
    tack pa forhand
    Linus

    johan-g svarade 19 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • zoolander

    Medlem
    26 april, 2005 vid 18:16

    du bör ju lätt kunna förhandla dig till en dagshyra på ca 20 kr.. om inte priset har gått upp med 500% på ett år!

    lyllos dig.. som är på bali.. glöm inte att besöka ulu vatu, dreamland och gili trawangan!

    ha det jalla gött och ta en djungeljuice för mig med!

  • johan-g

    Medlem
    26 april, 2005 vid 19:31

    Instämmer, hyra bräda för en dag kostar ca 20 kr(dyrare om du hyr på stranden), det är bara att pruta. Köpte bräda i kuta för något år sen och den kostade då ca 3000 men snackade med en polare som var där nere nyss och eftersom dollarn är så billig ligger nya brädor på lite över 2000. Lite större brädor som du vill ha är lite dyrare dock.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Bali!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.