Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilderr från Stenudden Åsa 12 Juni

  • Bilderr från Stenudden Åsa 12 Juni

    Publicerad av Knatte på 13 juni, 2010 vid 15:05

    Har knåpat ihop ett PDF-bildspel från gårdagens övning i Åsa som jag fotograferade. Måste säga att jag blev impad av den höga klassen på flera surfare där 🙂
    Titta in på http://www.knatteproduktion.se/

    Eller använd direktlänken nedan för att kika på bilderna och sätt på högtalarna:wink:
    http://www.knatteproduktion.se/Knatte_produktion/Bilder/Asa_12_junis.pdf
    (högerklicka på länken och spara filen på lämpligt ställe och starta bildspelet)

    De som är med på bilderna får gärna berätta vilka alias de använder på Surfzone, så att man får namn på ansikterna..
    Sinker var ju inte så svår att lista ur pga hjälmen och Go-Pro’n:smirk:

    Knatte svarade 13 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • Knatte

    Gäst
    13 juni, 2010 vid 15:50

    Ett axplock från bildspelet:

    asa11.jpg

    asa8.jpg

    asa31.jpg

    asa21.jpg

    asa23.jpg

    asa021.jpg

    Tydligen försvann alla bilderna från galleriet av oklar anledning??:confused2:

  • jat

    Medlem
    13 juni, 2010 vid 16:20

    Schysst jobbat. Bra bilder. Kul!

  • dr-masse

    Medlem
    13 juni, 2010 vid 16:46

    Härliga bilder! Gillade “suddiga loopen” mycket!

    Nästan lite synd att du inte lägger de i picasa eller nåt så att man kan länka till de och låta fler se bildspelet…

  • Knatte

    Gäst
    13 juni, 2010 vid 18:44

    Gillar också suddiga loopen skarpt:tongue:

    Sedan hänger jag inte med 100% i din fråga angående Picasa? Visst kan jag lägga upp bilderna på Picasa, men tycker Picasa är mer än lovligt bökigt att jobba.
    ( Jag har fortfarande inte lyckats få Picasa att låta mig bestämma vilka bilder som jag skall importera, utan den tankar alltid av alla mina bilder…:mad:) Ge mig ett tips på hur jag väljer just exakt vilka bilder som skall läggas upp så kanske jag fixar detta)

    Men bilderna ligger ju på min hemsida och alla intressenter kan ju se dessa via bildspelet, så det är ju bara att länka vidare till Länken/hemsidan.
    Men kul att du tyckte om bilderna :tongue::laugh:

  • m3lk3r

    Medlem
    13 juni, 2010 vid 20:00

    Riktigt fina bilder, speciellt de med solen som reflekterades i vattnet!
    Jag får dock inte upp bilderna i bildspelet.. bara bob marleys musik..

  • Knatte

    Gäst
    14 juni, 2010 vid 03:37

    Hmm.. Har du högerklickat på länken och sparat bildspelet på en bra plats? Sedan öppnar du bildspelet via en acrobat reader och då borde det fungera smutt…
    För om man bara ladda ner filen och inget högerklickar+ sparar så kan det skena lite har jag märkt:mad2:
    ( har du sista versionen av reader??)

  • oaxen

    Medlem
    14 juni, 2010 vid 04:14

    Oåxen = HSM SuperFreak vitt + 4-färg.

  • dr-masse

    Medlem
    14 juni, 2010 vid 05:08
    Knatte;616915 wrote:
    Gillar också suddiga loopen skarpt:tongue:

    Sedan hänger jag inte med 100% i din fråga angående Picasa? Visst kan jag lägga upp bilderna på Picasa, men tycker Picasa är mer än lovligt bökigt att jobba.
    ( Jag har fortfarande inte lyckats få Picasa att låta mig bestämma vilka bilder som jag skall importera, utan den tankar alltid av alla mina bilder…:mad:) Ge mig ett tips på hur jag väljer just exakt vilka bilder som skall läggas upp så kanske jag fixar detta)

    Men bilderna ligger ju på min hemsida och alla intressenter kan ju se dessa via bildspelet, så det är ju bara att länka vidare till Länken/hemsidan.
    Men kul att du tyckte om bilderna :tongue::laugh:

    Ähh, ja vet inte om Picasa är så mycket bättre än någe annat, men jag tycker det är smidigt…

    Lägg de bilder du vill visa i en mapp – ladda upp i Picasa (helst i ett nytt album). Klart!

    Man kan även markera bilder (tryck ner “ctrl” för att välja flera bilder om du kör PC…), högerklicka och välja “blockera från överföring”. Tycker Picasa 3 är rättså bra, lite att vänja in sig vid bara.

    Huvudsaken är ju ändå att du visar så fina bilder!

  • spray

    Medlem
    14 juni, 2010 vid 09:22

    TÄnk på oss med modem!!

  • dberg

    Medlem
    14 juni, 2010 vid 11:24
    Spray;617035 wrote:
    TÄnk på oss med modem!!

    Vindsurfare vill surfa snabbt på nätet, vi är ju vana vid att att det går fort på vattnet. Leta runt bland grannarna och se om inte någon har ett oskyddat trådlöst.

    Personligen tackar jag Knatte för de fina bilderna och att de kom i en .pdf och inte .exe denna gång! (Tyvärr fick jag inget ljud, men det kan jag nog överleva) 😉

  • Knatte

    Gäst
    14 juni, 2010 vid 15:21

    Då det verkade som att ett picasa upplägg var önskat så finns det numera här:

    http://picasaweb.google.se/lillsill25/12_juni_TT_Stenudden#

    Men på köpet får ni även med “King of Fjord” som pågick samma dag i Torkelstorp i samma Picasa bildvisning:wink:

    Nu hoppas jag att alla kan se bilderna utan några könstigheter mm.
    Om någon känner igen sig på bilderna och vill ha kopior eller undrar om ni finns med på fler bilder, så fråga bara. Jag har bara tagit med de bilderna som jag gillade mest i bildspelet. Det finns några till…:laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilderr från Stenudden Åsa 12 Juni

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.