Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björlanda idag

  • Björlanda idag

    Publicerad av dragenrof på 28 augusti, 2008 vid 10:21

    Imorse var det riktigt bra drag i 5.3-tyget. Provade med 4.0 först med det räckt inte riktigt ända fram. Tråkigt att vara själv bara. Finns det inga morgonpigga surfare bland beerlanda locals? 🙂

    Fick också se något jag aldrig varit med om innan, min rigg med mitt nya segel drog iväg, innan jag hunnit koppla på brädan, i en kastby säkert 50 meter! :blush: Trodde aldrig jag skulle återse den igen… Men det gick bra till slut! ingen skadad, då jag ju som sagt var själv i hela viken, och ingen skada på riggen! Snacka om tur!

    dragenrof svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lillhagen

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 11:11

    I Fiskebäck är vi morgonpigga… 6-7 pers på vattnet vid 7-tiden imorse 🙂

  • dragenrof

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 11:28

    Jag som var på fel ställe då alltså 🙂 Fast det är närmare till Björlanda från där jag bor så man slipper åka över bron i rusningstrafik… Men nästa gång kanske!

  • lgg

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 16:15

    Kom dit 8.30. Vid 9-tiden var vi 4-5 stycken på vattnet med fullt drag i 5.3.
    Kalasmorgon!

  • dragenrof

    Medlem
    29 augusti, 2008 vid 06:16

    Eftermiddagen var det bättre trots mindre vind. Seglade 6.2 i någon timma och satte för första gången två gippar på raken! Kände mig som en kung tills brädan studsade till och försvann under fötterna på mig till nästa gång. Troligtvis hade jag bara turen att det var platt vatten vid de två första tillfällena 🙂 Men man blir ju grymt taggad när man klarar något man trodde var omöjligt för bara några veckor sedan!

    Mer vind åt folket!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Björlanda idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.