• Publicerad av fantomen på 12 mars, 2004 vid 16:48

    Funderar på antigen rrd avantstyle large(105 liter) eller en fanatic cross 110 (109 liter) båda från -03, någon som har seglat bägge som kan säga vilken som fungerar bäst? Jag kör mest chop-plattvatten o 4.5 till 6.7. Lite synpunkter tack.
    /fantomen

    fantomen svarade 20 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oskie

    Medlem
    12 mars, 2004 vid 18:34

    Jag har en Fanatic Cross 110 och är ganska nöjd med den. Men ska du köra 6.7 som största och 4.5 som minsta kanske en 10 liter mindre bräda funkar bättre… Crossen är för min del lite stor när man har gott tryck i 4.7an. Jag kör 7.5 som största men tror nog den klarar upp till 8.0-8.2 lätt.

  • draaaag_eller

    Medlem
    12 mars, 2004 vid 20:57

    Jag har en cross 110 är kanonnöjd med den! Men håller med Oskie, brädan är kanske lite stor till de seglen. Jag kör 8.1 som störst och det är inga problem, men när det blåser 5.0 och mer kör jag på mindre bräda. Crossen tar lite för mycket luft när det brallar på… Men så väger jag 75 kilo och vikten spelar ju ganska stor roll. Crossen är annars en sjukt rolig bräda! Har inte provat rrd:n.

    /Jonas

  • fantomen

    Medlem
    12 mars, 2004 vid 22:58

    ingen som har seglat avantstylen? Den verkar ju ändå ha fått bra recensioner…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.