Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bris på Haga

  • rasmus_w

    Medlem
    9 juli, 2010 vid 20:37

    Klart man får! Här är mina bilder, nybörjare och gamla rävar om vartannat… Kanondag som sagt, har inte behövt skota ut i en enda vindby och inte behövt pumpa mig genom ett enda vindhål. Fast jag fick dra två cm extra nedhal i 5.7:an…

  • rasmus_w

    Medlem
    9 juli, 2010 vid 20:50

    Och så tar vi några till…

  • rasmus_w

    Medlem
    9 juli, 2010 vid 20:54

    De två sista…

  • rasmus_w

    Medlem
    9 juli, 2010 vid 21:44

    Och så kan jag ju avsluta med pulskurvan eftersom jag som vanligt surfade med pulsmätare… Rätt lätt att gissa när jag surfade och när jag fipplade med kameran etc.

  • jocla

    Medlem
    12 juli, 2010 vid 22:04

    Kul med bilder.

    Kan bara hålla med om att det var kanondagar vid Haga under veckan som gick. Synd bara att man var på familjeresa så min tid på vattnet blev klart begränsad. Det var mitt första besök där men det kommer helt klart bli fler.

  • bananen

    Medlem
    15 juli, 2010 vid 20:38
    Rasmus_W;620401 wrote:
    Och så kan jag ju avsluta med pulskurvan eftersom jag som vanligt surfade med pulsmätare… Rätt lätt att gissa när jag surfade och när jag fipplade med kameran etc.
    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=54671&d=1278711789[/IMG]

    Var det så att defibrillatorn åkte fram 16:47?

  • rasmus_w

    Medlem
    15 juli, 2010 vid 21:16
    bananen;621080 wrote:
    Var det så att defibrillatorn åkte fram 16:47?

    Det tror jag inte men så klena och kortvariga som brisarna varit senaste veckan så behövs det nog snart. Planingsvind runt 16:00, slut på planing 16:45. Nu verkar det iofs vara grundvind på g i helgen, då spelar det kanske inte så stor roll om det blir bris eller inte.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bris på Haga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.