• rasmus_w

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 15:45

    @Jester 530237 wrote:

    Äh.. Klä av dig naken, ta en dusch o cykla 30 mil i frostgrader… Kan ju bara vara nyttigt. Naturligtvis i minst samma fart som proffsen i tour de France.

    Jag är inte senil än, jag glömmer inte kläderna hemma som ni gamla speedgubbar verkar göra.

  • swe-496

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 16:38

    @getwet 530155 wrote:

    Svart färg finns inte, med andra ord finns inte heller dina segel…….Men svarta pengar ser du väl dagligen.

    Ta du dina benpipor och kråkfötter och flytta till Skaune….Svart färg finns visst…Det har jag sett i verkligheten, men det är väl så när man lever i drömmarnas värld att allt obehagligt inte finns…T ex snabba Svarta och Vita segel;). Men de finns i verkligheten Micke…

  • swe-496

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 16:39

    @Rasmus_W 530236 wrote:

    Gamlingar i sista stadiet är vad ni är. Speedprylar är vindsurfingens rollatorer!

    Du är bara avundsjuk……Speed och Formula is the shit;) Våg och freestyle är för haschrökande tomtar…..

  • swe-496

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 16:41

    @MacTS 530158 wrote:

    Hallå, Mattias är elektriker….finns väl inga svarta pengar i byggbranschen?

    Helt rätt Mac…Finns inga svarta pengar i byggbranschen, bara lite gråa;). BTW ta du dina Naishbrädor och offra dem till vindgudarna så det blir bra med vind i år, för snabbt, det kommer du aldrig att kunna segla på dem…
    Offerbrädor är det enda de duger till….

  • haze

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 17:33

    För övrigt åker jag på mindre bräda än er löjliga vindsurfare 😉

  • swe-496

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 17:41

    @Haze 530265 wrote:

    För övrigt åker jag på mindre bräda än er löjliga vindsurfare 😉

    Vad sjutton har kattfan släpat in nu då? nån sån där drakseglare eller vad det heter? Ids inte lägga den “sportens” namn på minnet;)

  • getwet

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 17:41

    @Haze 530265 wrote:

    För övrigt åker jag på mindre bräda än er löjliga vindsurfare 😉

    Vadå åker? Ni hänger ju för fan bara upp o ned och snurrar likt en karusell. Gjorde jag i lågstadiet redan på gympatimmen men växte ifrån det ganska snart.

  • p-malmkvist

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 17:45
    Haze;530265 wrote:
    För övrigt åker jag på mindre bräda än er löjliga vindsurfare 😉

    Nää fy fasen trodde det var öhlen som skapade illamåendet men.. Knappt värt att kommentera iaf..

  • haze

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 17:54

    Inte vet jag vad jag åker på men någon sådan där “kitebräda”… För övrigt har jag införskaffat sån där utrustning från “the darkside” inför sommaren på G-land. Tror det kallas “sakta gående vindsurfing” Men ser ganska kul ut i bland. (en gång per år kanske) Jävlar vad dyrt per gång i såna fall…

  • p-malmkvist

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 18:35
    getwet;530271 wrote:
    Vadå åker? Ni hänger ju för fan bara upp o ned och snurrar likt en karusell. Gjorde jag i lågstadiet redan på gympatimmen men växte ifrån det ganska snart.

    Vadå gympatimmen.. Du kikade väl genom springan i omklädningsrummet till tjejerna redan då.. Kallas man för bliblöt och har segelnummer 69 så måste du vara lika snuskig som Surfslusken..:grin:

  • kapten-k

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 19:58

    @getwet 530271 wrote:

    Vadå åker? Ni hänger ju för fan bara upp o ned och snurrar likt en karusell. Gjorde jag i lågstadiet redan på gympatimmen men växte ifrån det ganska snart.

    +1
    Klockrent!

  • rasmus_w

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 20:58

    @SWE 496 530254 wrote:

    Du är bara avundsjuk……Speed och Formula is the shit;) Våg och freestyle är för haschrökande tomtar…..

    Idag speed – I morgon färdtjänst!

  • jester

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 21:12

    Idag jävlas med speedgubbar – I morgon fullkroppsgips

  • swe-496

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 21:27

    Bra där Jesper;) Det var svar på tal vill jag säga….*S*

    Rasmus…bråka inte med det stora pojkarna innan du har speedat själv;)

  • lbj

    Medlem
    14 februari, 2009 vid 08:58
    Rasmus_W;530236 wrote:
    Gamlingar i sista stadiet är vad ni är. Speedprylar är vindsurfingens rollatorer!

    Jag förstår precis hur du känner. Man skall inte bromsa i en uppförsbacke.

Sida 14 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.