• ola-h

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:07

    Kaffepaus. Säkert. Det är väl bara slut på internettiden på Säters slutna där du säkerligen sitter.

  • dr-masse

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:28

    “Camber vår som är i maststrumpan, helgad vare masten”

    En första prognos: Gnällbälltsprofessorn skriver alldeles för långa inlägg. Och skall man var jobbig krävs mer än “sök och ersätt” i snodda alster.

    Min andra prognos: Den här tråden har bara börjat.

  • jester

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 09:50

    I’m the best, fuck the rest.

  • ola-h

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 09:52

    Vafalls, det var inte sök och ersätt utan ett skript som genererar klagotexter från en stor databas.

    Och kom nu inte dragande med dina prognoser ingen. Dem har vi sett till leda redan.

  • jester

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 09:52

    GetWet: Du som är fjolla juh… Våtdräkt??? Riktiga vikingar kör utan våtdräkt…

  • kinetic

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 09:53

    Exocet – uttalas “Exoshit”

  • imported_macts

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 10:08

    @kinetic 424004 wrote:

    Exocet – uttalas “Exoshit”

    Inte helt sant: Exokex är det korrekta uttalet

  • getwet

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 12:02

    Och vart har den där spetiga harskranken med svenskt GPS utlandsrekord tagit vägen här på konfen, han som måste ha hembiträdet med sig när det ska surfas utomlands? Laga mat, bära grejer, rigga och pyssla om….snacka om pig debatt! Jag kräks…..direkt med en borgerlig regering högg han till och skaffade avdragsgill arbetskraft i hemmet, fast i Namibia!

    Det är till att utnyttja de gamla här i samhället så gott det går, dom borde verkligen gjort sitt redan och få surfa hur mycket dom vill istället för att stå till tjänst för överklassen.

  • imported_macts

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 12:06

    @getwet 424027 wrote:

    Och vart har den där spetiga harskranken med svenskt GPS utlandsrekord tagit vägen här på konfen, han som måste ha hembiträdet med sig när det ska surfas utomlands? Laga mat, bära grejer, rigga och pyssla om….snacka om pig debatt! Jag kräks…..direkt med en borgerlig regering högg han till och skaffade avdragsgill arbetskraft i hemmet, fast i Namibia!

    Det är till att utnyttja de gamla här i samhället så gott det går, dom borde verkligen gjort sitt redan och få surfa hur mycket dom vill istället för att stå till tjänst för överklassen.

    JA, typiskt överklassfasoner. Dom har ju råd med vad som helst dom där egna företagarna! Nej, mer skatt skulle dom betala!!

  • jester

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 13:13

    Håller med. Alla hans prylar borde målas svarta…

    Och jag borde naturligtvis slippa o betala skatt helt…

  • alexxx

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 16:56

    Tycker de e löjligt att köra omkring på speed/ slalom brädor! Nä, en skåning kör ju lika fort med stor freeride å vågfena! Störtlöjligt!!!!!!!!!

  • imported_macts

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:31

    @Alexxx 424094 wrote:

    Tycker de e löjligt att köra omkring på speed/ slalom brädor! Nä, en skåning kör ju lika fort med stor freeride å vågfena! Störtlöjligt!!!!!!!!!

    ge tillbaks skåne till Danmark! Kan till och med sträcka mig så långt att vi betalar en slant för att bli av med det….

  • marden

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:40

    lite ot men blir så djävla lack på windguru/vädret
    för 1 timme sen va det tokrött på måndag då höstlovet börjar
    o nu är det grönt igen
    suck
    skit sport

  • kinetic

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:50

    @MacTS 424097 wrote:

    ge tillbaks skåne till Danmark! Kan till och med sträcka mig så långt att vi betalar en slant för att bli av med det….

    Nej….Vi säljer bara skåningarna o behåller själva landet med alla bra “spots”:grin:

  • kinetic

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 18:01

    @kinetic 424101 wrote:

    Nej….Vi säljer bara skåningarna o behåller själva landet med alla bra “spots”:grin:

    Fel av mig…vi betalar danskarna för o bli av me skåningarna men behåller de vackra skånskorna samt själva landet med alla guld-spots:grin:

Sida 5 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.