Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Danmark levererade!

  • Danmark levererade!

    Publicerad av challgren på 3 september, 2013 vid 21:34

    Fyra förväntansfulla dudes rullade ner mot Klitmöller/Hanstholm på fredagen.
    Vi välkomnades av 3.7- och 4.2-vindar och bra tryck i vågorna.
    Riktigt kul häng och segling så det räckte och blev över.
    Det blev “backloop clinic” med Larry som den starkast lysande stjärnan. Vi andra försökte haka på i det ursinniga tempot och närmade oss på slutet med bakåtar och framåtar! Här några bilder!









    fredrik-plantin svarade 10 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    4 september, 2013 vid 06:43

    TYTTEBAER!

    Sweet liten tripp fick vi. Jisses vad inspirerande och lärorikt det är att vara några dudes som kör tillsammans på en sådan här resa. Framförallt när de man åker med har bättre koll på det mesta, ja förutom teorier möjligtvis, än jag själv. Måste, som Köster, få i mig ännu mer av Larrys DNA, det blir singelfin nu. 🙂

    Hoppförhållandena vid fiskfabriken var redigt goa de två sista dagarna, kändes bra att ge sig på det igen efter min nätta lilla krasch andra dagen. Tips till de som liksom jag sneglar på lite högre framåtar – försök inte bromsa sista delen av rotationen i en kanske inte helt kontrollerad end-over-end på första repan genom att blir rak som en pinne. När ‘oj, det här är ganska högt’ dyker upp i knoppen… kryp ihop, rotera vidare och ta smällen, ha, ha!

    DK har verkligen varit givmilt mot mig i år. Av 15 seglingsbara dar har jag fått typ 10 på vattnet varav sju med 4.7 eller mindre… och detta i juli och slutet av augusti (!).

  • fredrik-plantin

    Medlem
    4 september, 2013 vid 14:16

    Kul att se boys!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Danmark levererade!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.