Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Efterlysning: "Berit"-bilder och Rapporter

  • rrd

    Medlem
    29 november, 2011 vid 17:04

    Per-Eric, meteorolog på Svt avslöjade nyss att Berit inte var den storm som det talas om i media, den stormen är inte namnsatt. Berit var tidigare.

    Kanske ger detta lite extra spänning? VAr det inte nåt lite obekant med Berit om man tänker efter…

  • rrd

    Medlem
    29 november, 2011 vid 17:48

    3.7-segling i Lejet tidig söndag förmiddag i regn, traditionen adventssegling…

  • m3lk3r

    Medlem
    29 november, 2011 vid 19:19
    Jesper B;676397 wrote:
    Tim är 100% bra människa. Kanske Sveriges bästa surfare (tillsammans med Freddy Medows), och självklart storfavorit på SM. Allt annat än dryg attityd. Ödmjuk och glad på ett äkta skönt sätt.

    Dessutom kunde han ju vara son till i stort sett varenda svensk vindsurfare, vad det nu har med saken att göra!?

    /JB

    Som sagt, dampig behöver inte vara något dåligt. Han är säkert en riktigt bra människa, har inte lärt känna honom men ibland hade han kass attityd när jag träffade honom. Snackade massa skit om vindsurfare, att det var töntigt m.m.

  • svenne

    Medlem
    29 november, 2011 vid 22:17

    Supreme-Surf-Big-Days-2011-01769.jpg

  • jesper-b

    Medlem
    30 november, 2011 vid 09:44
    m3lk3r;676415 wrote:
    Som sagt, dampig behöver inte vara något dåligt. Han är säkert en riktigt bra människa, har inte lärt känna honom men ibland hade han kass attityd när jag träffade honom. Snackade massa skit om vindsurfare, att det var töntigt m.m.

    Men vi är ju rätt töntiga.

    /JB

  • fraddanr

    Medlem
    30 november, 2011 vid 11:14

    man ser ju tydligt att killen på svennes bild dragit ett par jever innan han stack ut

  • m3lk3r

    Medlem
    30 november, 2011 vid 13:47
    Jesper B;676463 wrote:
    Men vi är ju rätt töntiga.

    /JB

    Det är nog sant

  • pedersen

    Medlem
    30 november, 2011 vid 14:57
    Jesper B;676463 wrote:
    Men vi är ju rätt töntiga.

    /JB

    Att vågsurfa i Sverige, jag vet inte, men kan det bli så mycket töntigar?
    Som att vara vilja åka extremskidåkning och bara ha Alafors-backen att åka i 😉

  • jesper-b

    Medlem
    30 november, 2011 vid 15:34
    Pedersen;676476 wrote:
    Att vågsurfa i Sverige, jag vet inte, men kan det bli så mycket töntigar?
    Som att vara vilja åka extremskidåkning och bara ha Alafors-backen att åka i 😉

    De flesta svenska surfare surfar mest utomlands, gäller definitivt Tim och även mig. Det gäller även min vågsegling ska kanske tilläggas.

    Däremot tycker jag det inte är töntigt att försöka hålla igång här hemma mellan utlandsresorna, varken om det är surf, vindsurf eller något annat.

    /JB
    Megatönt och glöm inte – bär hjälm!

  • pedersen

    Medlem
    3 december, 2011 vid 22:54
    Jesper B;676480 wrote:
    Däremot tycker jag det inte är töntigt att försöka hålla igång här hemma mellan utlandsresorna, varken om det är surf, vindsurf eller något annat.

    /JB
    Megatönt och glöm inte – bär hjälm!

    Jag retades bara 😉

    Hjälm äger.

  • meeru-robban

    Medlem
    4 december, 2011 vid 21:55

    Lite mer “Berit-bilder”.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Efterlysning: "Berit"-bilder och Rapporter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.