Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Erfarenhet av Royal Air Maroc med utrustning?

Taggad: 

  • Erfarenhet av Royal Air Maroc med utrustning?

    Publicerad av kinabalu på 10 september, 2013 vid 19:14

    Jag har hört att det är dyrt att ta med vindsurfingutrustning på Air Maroc (300 Euro t.o.r??) och att dom strular rätt mycket med försenade bagage och skadade brädor… men den infon var från en bräduthyrare.

    Så jag kollar här istället, om någon har erfarenheter av Royal Air Maroc? Både med eller utan utrustning kan ju vara intressant att höra.

    Har mailat Air Maroc angående priser för att ta med prylar, men får inget svar… (hmm…?)

    /Anders

    fiskmat svarade 10 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • fiskmat

    Medlem
    10 september, 2013 vid 19:55

    Jag har flygit med Air Maroc mellan Marocko och Mali, då hade jag förvisso inte med vindsurfprylar men jag såg andra passagerare som hade ganska stora mängder skrymmande bagage (musikinstrument) och det verkade inte vara några problem. Kanske inte så mycket till hjälp men i alla fall. Biljetterna var för övrigt apdyra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Erfarenhet av Royal Air Maroc med utrustning?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.