Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ett galleri med bilder från dagens surf…

  • ola_p

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 18:56

    @hakuna 425263 wrote:

    Faktiskt gör det inte det heller, det går att scrolla ner en 2 skärmar eller så men där finns inget, det flashar fram några thumbnails eller något men för att se nästa bild måste jag trycka Close.

    /Använder notepad.exe för att göra hemsidor

    Humm, skumt. Här fungerar det även i IE7… Fungerar det som är på http://www.digitalia.be/software/slimbox ?

    Notepad är förövrigt bara jobbigt, gör dig själv en tjänst och byt till nått som åtminstånde har syntaxfärgning. 😉

  • safesurfer

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 18:57

    Var rätt fina vågor vid stenstranden ovanför campingparkeringen.

  • gurra1978

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 19:41

    Anledningen till att det nästan var tomt i Apelviken skvallrar om var man bör köra på ren sydlig vind. Det är ju så mycket bättre i Lejet då.

    Jag har tänkt på en grej som jag tycker folk borde bättre sig på. Det finns ju många många seglare som jag vet har grymma kameror. Varför kan inte ni också ta lite bilder på alla andra när ni vilar er (vilket många gör). Det räcker ju med att ägna 5 minuter åt det sen slänga upp dem här på konfen. Det skulle ju göra detta forum tusen gånger roligare att besöka. Skärpning nu!

    Gäller ej Bananen som dokumenterade gislövshammar sist. Cred till dig. Och så hade ju Love några sköna bilder därifrån. Bra med surfsession men ni är för sega att uppdatera ; )

  • kamaaina

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 20:29

    @gurra1978 425307 wrote:

    Anledningen till att det nästan var tomt i Apelviken skvallrar om var man bör köra på ren sydlig vind. Det är ju så mycket bättre i Lejet då.

    Jag har tänkt på en grej som jag tycker folk borde bättre sig på. Det finns ju många många seglare som jag vet har grymma kameror. Varför kan inte ni också ta lite bilder på alla andra när ni vilar er (vilket många gör). Det räcker ju med att ägna 5 minuter åt det sen slänga upp dem här på konfen. Det skulle ju göra detta forum tusen gånger roligare att besöka. Skärpning nu!

    Gäller ej Bananen som dokumenterade gislövshammar sist. Cred till dig. Och så hade ju Love några sköna bilder därifrån. Bra med surfsession men ni är för sega att uppdatera ; )

    Sorry…men jag seglade i 2,5 timmar o var helt stelfrusen när jag kom upp….skall skärpa mig tills nästa gång.

  • gurra1978

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 20:59

    Bra där. Själv brukar jag ta för vana att segla av mig först, sedan gå upp och fika lite, typ dricka något varmt och filma eller fota lite. Det är rätt nyttigt att även studera andra seglare och på så sätt få inspiration, kolla olika tekniker mm. Så det är liksom ingen uppoffring som kanske många tror. Testa nästa gång får ni se. Sen när man vilat går man ut med nya krafter och testar det man såg någon göra på vattnet. Dessutom har man ett minne från dagen på hårddisken.

  • Oregistrerad

    Gäst
    29 oktober, 2007 vid 21:00

    @hakuna 425263 wrote:

    Faktiskt gör det inte det heller, det går att scrolla ner en 2 skärmar eller så men där finns inget, det flashar fram några thumbnails eller något men för att se nästa bild måste jag trycka Close.

    /Använder notepad.exe för att göra hemsidor

    Verkar ju ganska dumt att göra hemsidor med notepad? Finns ganska många program som är bättre och nog inget som är sämre.

    Kör du med vindsurfingutrustning från 80-talet också?

  • ola-h

    Medlem
    29 oktober, 2007 vid 22:09

    @gurra1978 425339 wrote:

    Bra där. Själv brukar jag ta för vana att segla av mig först, sedan gå upp och fika lite, typ dricka något varmt och filma eller fota lite. Det är rätt nyttigt att även studera andra seglare och på så sätt få inspiration, kolla olika tekniker mm. Så det är liksom ingen uppoffring som kanske många tror. Testa nästa gång får ni se. Sen när man vilat går man ut med nya krafter och testar det man såg någon göra på vattnet. Dessutom har man ett minne från dagen på hårddisken.

    Bra push, Gurra. Jag skall definitivt rycka fram prylarna nästa gång (Torö på onsdag/torsdag?).

  • surfsession

    Medlem
    30 oktober, 2007 vid 13:50

    -Bilderna från Love var uppe en halvtimme efter att vi fick dom! Å då hade jag även hunnit käkat å fixat till bilderna!!

  • surfsession

    Medlem
    30 oktober, 2007 vid 13:51

    @gurra1978 425307 wrote:

    Anledningen till att det nästan var tomt i Apelviken skvallrar om var man bör köra på ren sydlig vind. Det är ju så mycket bättre i Lejet då.

    Jag har tänkt på en grej som jag tycker folk borde bättre sig på. Det finns ju många många seglare som jag vet har grymma kameror. Varför kan inte ni också ta lite bilder på alla andra när ni vilar er (vilket många gör). Det räcker ju med att ägna 5 minuter åt det sen slänga upp dem här på konfen. Det skulle ju göra detta forum tusen gånger roligare att besöka. Skärpning nu!

    Gäller ej Bananen som dokumenterade gislövshammar sist. Cred till dig. Och så hade ju Love några sköna bilder därifrån. Bra med surfsession men ni är för sega att uppdatera ; )

    -Bilderna från Love var uppe en halvtimme efter att vi fått dem, å då hade jag hunnit käka å fixa till bilderna!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ett galleri med bilder från dagens surf…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.