Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Exocet Nano II

  • svennebanan

    Medlem
    29 mars, 2011 vid 09:30

    Det har väl alltid varit ASA konstruktion i Nanosarna vilket gett lågt pris och hög hållbarhet. Jag har iaf dragit en mast i en Nano så hårt att tom jag blev förvånad att den höll. De låg runt 7000 i nypris för ett par år sedan. Vad får du ge nu? (jag råkade dessutom plana för första gången ordentligt på en sådan vilket har gett upphov till ett antal kompulsiva beteenden, som jag inte är helt nöjd med)

  • pedersen

    Medlem
    29 mars, 2011 vid 10:48

    “jag råkade dessutom plana för första gången ordentligt på en sådan vilket har gett upphov till ett antal kompulsiva beteenden, som jag inte är helt nöjd med) “??
    Vad betyder det?

    5999:-

  • svennebanan

    Medlem
    29 mars, 2011 vid 13:06
    Pedersen;650752 wrote:
    “jag råkade dessutom plana för första gången ordentligt på en sådan vilket har gett upphov till ett antal kompulsiva beteenden, som jag inte är helt nöjd med) “??
    Vad betyder det?

    5999:-

    Om du inte stört dig på att du lagt dig till med tvångsmässiga beteenden pga ditt vindsurfingintresse kan du lätt ignorera den kommentaren;-)

    Låter väl som ett ok pris för en i nyskick. Bränna runt med en 7.5a och dra masten i brädan lite då och då lär du kunna göra iaf. Funderade faktiskt på en själv för det ändamålet då jag nog hellre har en tyngre bräda som håller än jagar vikt. Något som jag förstått inte är speciellt vanligt.

  • pedersen

    Medlem
    29 mars, 2011 vid 19:01
    svennebanan;650765 wrote:
    Om du inte stört dig på att du lagt dig till med tvångsmässiga beteenden pga ditt vindsurfingintresse kan du lätt ignorera den kommentaren;-)

    Du menar att man får en flackande blick och koncentrationssvårigheter på jobbet så fort det blåser? o.dyl. 😉

    Det var alltså ett bra betyg för Nanon då alltså?
    5990:- är inte i nyskick utan ny.

  • zurfman

    Medlem
    29 mars, 2011 vid 21:49

    Om du redan har en bräda enligt ovanstående, skulle jag satsa på en ca 80 cm bred freeride.

  • pedersen

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 08:03

    Hur kommer det sig att Nanon gått upp från 5990 till 8990 på 3 månader? Världsmarknadspriset på epoxi eller fraktfria “sommarkampanjer” :confused2:

  • svennebanan

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 08:43
    Pedersen;662562 wrote:
    Hur kommer det sig att Nanon gått upp från 5990 till 8990 på 3 månader? Världsmarknadspriset på epoxi eller fraktfria “sommarkampanjer” :confused2:

    Mr slusk sitter väl på någon graf över epoxiprisutvecklingen annars kan man nog bara konstatera att det gäller att slå till när erbjudandet ges;-).

  • pedersen

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 09:26

    …eller vänta på att “kampanjen” är över.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Exocet Nano II

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.