Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

  • jester

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 16:53

    Jävligt luddigt skrivet. Man kan ju tolka det precis som man vill… Tror många har missat detta faktum. OM det nu är ett faktum.

    Yeye, jag gör ju iofs en Rasmus här. Skall ändå inte vara med i tävlingen, men lägger mig i ändå…

  • imported_macts

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 17:05

    @Jester 380995 wrote:

    Jävligt luddigt skrivet. Man kan ju tolka det precis som man vill… Tror många har missat detta faktum. OM det nu är ett faktum.

    Yeye, jag gör ju iofs en Rasmus här. Skall ändå inte vara med i tävlingen, men lägger mig i ändå…

    Jester: Klart du ska va med. Blir ju kanonskoj.

  • jester

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 17:42

    Jag kommer vara där, men kommer nog inte köra tävlingen. Är roligare o bara bränna omkring

  • klang

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 22:16

    @Jester 381007 wrote:

    Jag kommer vara där, men kommer nog inte köra tävlingen. Är roligare o bara bränna omkring

    Tävlingsnerverna… 😉

    /Klang

  • surfan

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 22:27

    fan jester nu när det går så bra vi vill ha dig med!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • faster

    Medlem
    5 maj, 2007 vid 05:55

    Förstår inte att det ska vara så svårt. Vill man vara med på tävlingen så betalar man in pengarna till resp klubb och förbundet enklare än så kan det inte bli.
    Du Jester skärp till dig klart du ska vara med, annas får du sitta i tornet!

  • jester

    Medlem
    5 maj, 2007 vid 07:31

    Blir inget torn för mig. Kommer köra lite GPS istället… Är mycket roligare. Orsaken till att jag lyfte frågan om SVF är att jag är helt övertygad om att många inte fattat den saken. Är ju *mycket* luddigt uttryckt i inbjudan. Kolla inbjudan till freestyle-tävlingen i Habo. Så skall det se ut.

    Kolla på denna sida:
    http://www.lbws.com/(iumnoq2zbxl4bi55jzn25v55)/Default.aspx?sID=sm2007&ssID=information

    Där är det ju krav på att vara medlem i SVF OCH att man måste ha segelnummer.

  • getwet

    Medlem
    5 maj, 2007 vid 18:35

    Men då kan vi vara med på freestyle tävlingen istället då, du och jag Jesper. Kommer bli braksucce:wink:

  • jester

    Medlem
    5 maj, 2007 vid 19:54

    jag brukar göra ofrivilliga geckos ibland… Kanske borde ge någon poäng? Skulle nog kunna få till en head-dipp oxå… Snacka om tung succé!

  • tbsurf

    Medlem
    6 maj, 2007 vid 07:20

    jag har också en geko………….visste att det är ”retropoäng” på den men inte att den funka i freestyletävlingar, coolt som fan ju :laugh: :laugh: :laugh:

  • gammel-ippa

    Medlem
    6 maj, 2007 vid 08:34

    TB>>I dag tänkte jag ha min premiär. Det blir många huvud-dippar är jag rädd.
    Hoppas på vind till öland, skaaaa bara dit i år:cool2:

  • lbj

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 07:17

    Någon som har en sovplats ledig till en gammal man 16-19 maj???
    Jag skall till Haga och köra en Jester

  • tobhed

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 07:53

    Jag har inte heller någon sovplats Lars, ska vi kela…

  • lbj

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 21:06
    tobhed;381399 wrote:
    Jag har inte heller någon sovplats Lars, ska vi kela…

    Javisst, men tänk om utrustnigarna parar sig… hur skulle det se ut?

  • jester

    Medlem
    7 maj, 2007 vid 21:31

    Rosa disktrasor, kanske?

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.