Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

  • tobhed

    Medlem
    8 maj, 2007 vid 08:55

    Tror du är lite soft för rosa Jesper…

    Allvarligt – ska vi hyra en stuga (det finns säkert inga…)

  • jester

    Medlem
    8 maj, 2007 vid 09:01

    Jag kommer tälta. Funkar kanon om det inte blir skitväder, och blir det det så åker jag nog inte dit, alternativt åker hem om vädret ändrar sig till det sämre.

  • marden

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:09

    har ni mer rutinerade öland resenär nåt fint tips på boende, stuga vandrarhem pensionat eller snarare om det är nått som ska undvikas
    kommer få med mig hela familjen på 2+2

  • imported_macts

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:51

    @Mården 382087 wrote:

    har ni mer rutinerade öland resenär nåt fint tips på boende, stuga vandrarhem pensionat eller snarare om det är nått som ska undvikas
    kommer få med mig hela familjen på 2+2

    Misstänker att det är fullt i Hagas närområde, kanske kan finnas stugor vid Eriksöre-campingen några km bort. PLats för tält el husvagn finns säkerligen på Haga-park camping. Du kan också ringa och kolla med Haga-campingen om dom har fått några återbud på stugor.

  • jester

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:52

    Haga Park lär var drängfullt. Kolla ERiksöre camping, dom kan eventuellt ha plats (ett par km norr om Haga). Finns även lite campingplatser med stugor runt Färjestaden. Lokala förmågor kan säkert tipsa om vandrarhem osv.

  • jester

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:57

    Maccan hann före… 😀

  • imported_macts

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 20:08

    @Jester 381694 wrote:

    Jag kommer tälta. Funkar kanon om det inte blir skitväder, och blir det det så åker jag nog inte dit, alternativt åker hem om vädret ändrar sig till det sämre.

    Jesper, om du har det “stora” tältet du hade i Holland så kan vi kanske bo i det allihop?

  • faster

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 20:29

    Det kommer att säljas lunchbiljetter för tävlingsdeltagare, kostnad 55 kr inkl.dryck. Biljetter köpes i klubbhuset senast kl 10.00

  • jester

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 21:10
    MacTS;382133 wrote:
    Jesper, om du har det “stora” tältet du hade i Holland så kan vi kanske bo i det allihop?

    Haha! Jag har uppgraderat till ett par storlekar större tält. I det nya är det bitvis ståhöjd på… Fick ju knappt in min luftmadrass i det gamla…

  • lbj

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 21:12
    faster;382138 wrote:
    Det kommer att säljas lunchbiljetter för tävlingsdeltagare, kostnad 55 kr inkl.dryck. Biljetter köpes i klubbhuset senast kl 10.00

    Trojkan då????

  • lbj

    Medlem
    9 maj, 2007 vid 21:15
    MacTS;382133 wrote:
    Jesper, om du har det “stora” tältet du hade i Holland så kan vi kanske bo i det allihop?

    Det har jag lånat, så ni är alla välkomna

  • faster

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 08:22

    @lbj 382152 wrote:

    Trojkan då????

    För Trojkan är det gratis!!!!!!!!!!!!!!!

  • jester

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 15:58

    Supernajs!

  • surfan

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 19:06

    Vad gott det ska bli!!!

  • tobhed

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 19:37

    Någon som vet hur många som är föranmälda?

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.