Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed challenge Haga Park

  • swe-496

    Medlem
    1 juni, 2006 vid 22:59
    faster wrote:
    Speeders andvänder inte hjälm det är till för balletvändare.

    Du menar balettvändare va??*S*

    //8000varv

  • jester

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 06:12

    Balett-seglare…

    Ja, jag använder hjälm. Känns lite bättre med den, måste ju skydda min viktigaste tillgång… Dessutom slipper jag bränna upp skallen i solen oxå… 😉

  • fredrik-ygge

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 06:46
    Jester wrote:
    Ja, jag använder hjälm.

    Det är för att du är klok och har något att skydda.

    Mina fastrar är glada att jag har hjälm.

    Balett hit och balett dit. Tycker termen är missvisande. När vi hade speed-tävling senast och dryga 15 m/s i medelvind hade lönnfeta mjukisar som jag fullt upp med att segla rakt fram. Då smackade de framåt-loopar i chopen. Många av dessa är järngubbar.

  • jester

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 06:51

    Jao. Även balett-dansare är extremt vältränade. Är inget nervärderande i termen balett-seglare. Tycker det liknar balett på vatten.. (sedan låter det ganska kul oxå)

    Klok vet jag inte om jag är, men min hjärna är skrämmande nog mitt arbetsredskap… 😀

  • fredrik-ygge

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 06:57

    Hoppsan Jester.

    Du hann svara på inlägg som jag tog bort. Mitt inlägg kändes inte bra när jag läste det andra gången. Det var ordlek om faster som fick mig att backa.

    Jester svarar inte spöken. Det var jag som velade. Skall vara mindre förhastad framgent.

  • jester

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 07:55

    Jag e en snabb kille. Säger alla tjejerna iaf… 😉

  • faster

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 10:19

    Ursäkta min dåliga svenska, det ska nartuligtvis vara balettvändare.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing F2 Speed challenge Haga Park

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.