Senaste nytt Forums Vågsurfing Fredag!!

  • Fredag!!

    Publicerad av vilhelmerovraren på 25 oktober, 2006 vid 18:05

    Slänger in ett nytt inlägg då, Vill gärna surfa med nån! om nån ska ner till åsa/varberg på fredag så hör gärna av till mig för jag är surfsugen varje dag!!
    0733261925
    /Ville

    nekons svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • danielf

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:16

    Var försiktig, även om SMHI’s prognos är ganska försiktig, så skojar man inte bort 20 m/s, kan bli över 30 i byarna. Själv vet jag inte om jag kommer loss, så jävla illa är det. 🙁

  • vilhelmerovraren

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:38

    tjena! jo håller helt med, det lär bli stormbyar uppemot 30 och just därför vill jag inte ut helt själv och gör iaf här ett försök att hitta nån att surfa med… (och surfsverige)

    men det ser ut som om det avtar på eftermiddagen så kanske man kan surfa i kulingen och vågor som är stora 🙂

    än så länge är jag optimist men sen jag var med om en rejäl lavin i vintras så ökade respekten ganska markant…

  • shark_feeder

    Medlem
    25 oktober, 2006 vid 22:13

    *doh* Önskar att jag vore hemma i HBG nu så att jag kunde hänga med. Har brädan där medan jag själv är fast i Blekinge till fredag lunch. Funderar på att tokköra till Jylland fredag natt och rädda lite surf lörd förmiddag iaf.

  • vilhelmerovraren

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 06:42

    hehe jylland 🙂 dmi säger ju 10-12m som kan nå kusten där 🙂

  • lopes-mendez

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 09:00

    Det är nog bara att dra ner, om vågorna är bra och inte helt livsfarliga så lär du knappast bli ensam i Åsa. Ser dock ut som att det vrider mot väst lite för tidigt på natten. Kanske funkar bättre söderut?

    Syns i line-up.

  • rurik

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 09:13

    Österlen på fredag. Kom inte för sent innan vågorna är för stora….tsss

  • nekons

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 13:22

    Kom du till Varberg (Lejjet). Du lär inte bli ensam… 🙂

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Fredag!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.