Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing www.emmajohansson.nu Ny hemsida!

  • www.emmajohansson.nu Ny hemsida!

    Publicerad av flikka på 20 mars, 2007 vid 13:23

    Har fått min hemsida uppfräschad. Fortfarande mycket att göra, men här är den så länge:

    http://www.emmajohansson.nu

    Kom gärna med kommentarer!!

    Förövrigt är jag i Dahab som inte varit alltför blåsigt. Men prognosen ser bra ut.

    /Emma

    flikka svarade 17 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • philippos

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 14:59

    Snygg sajt med fräsigt färgval. En liten detalj bara, “Dagbok” i menyn är felstavat.

    En bra grej kan också vara att göra main-rutan lite större så att man slipper scrolla i sidled.

  • flikka

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 15:08

    tack! det är precis sånt jag behöver veta, blir lite felstavningar när man låter en icke svensktalande fransman göra sidan 🙂

  • svenne

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 15:12

    Om vore dig skulle jag byta typsnitt eller testa någon annan storlek. Titlar och menylänkar är ganska “taggiga” just nu och resten av sajten har en mjuk framtoning.

    –S

  • ola_p

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 16:09

    Personligen tycker jag sådär om sådana menyknappar, men smaken är ju som…. Lite svårlästa känns dom i vart fall.

    Personligen läser jag hellre lite längre bitar (fullhöjdsspalter) istället för att scrolla som en tokig i en liten ruta.

    Lite snåla marginaler runt texten, å så får man ju som sagt var scrolla sidledes…

    Koden ser ju ovanligt välordnad ut iaf, bra jobbat av fransosen på det området iaf.. 🙂

    Ser fint ut annars. nu går snart bussen. Tjo.

  • jeppo_f

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 16:23

    @Ola_P 371251 wrote:

    Koden ser ju ovanligt välordnad ut iaf, bra jobbat av fransosen på det området iaf.. 🙂

    Nörd!

    Tyckte det såg bra ut, däremot är det lite jobbigt att det inte finns nått lättare sätt att navigera bland bilderna än att klicka på liten bild, stänga ner fönstret, klicka på nästa bild osv. Framåt-bakåtknappar eller en “stäng”-knapp eller nått sånt skulle sitta bra.

    /jeppo

  • ola_p

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 19:04

    @Jeppo_F 371256 wrote:

    Nörd!

    Jaja… Har nog pillat för mycket html tror jag… :tongue:

  • rasmus_w

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 23:46

    Snygg sak! Det enda är att jag har svårt att avgöra om den är snyggare än den gamla eller inte. Och det där scrollandet i sidled hoppas jag att jag snart slipper.

  • ernie-mccracken

    Medlem
    21 mars, 2007 vid 19:48

    I love your site. I love you.

  • diil

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 07:56

    Väldigt najsigt! Jag har dock problem med flera videolänkar, 404 eller annat härligt fel. Det var bara Haga Park-filmerna som funkade. Nu sitter jag här och gråter för att jag inte fick se världens högsta bungyjump, buhu… /D

  • flikka

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 13:18

    Nu fungerar bungyjumpen igen, resten får jag lägga upp igen senare. Det blev lite mycket tryck på videodelen när jag lade upp den ny sidan, så vissa av videorna stängdes ner. Planerar att lägga upp dem på youtube snart istället så man slipper begränsat antal nedladdningar. Jisses vad mycket jobb det är att göra om sin sida 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing www.emmajohansson.nu Ny hemsida!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.