Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotlands(vind)surfare efterlyses!

  • Gotlands(vind)surfare efterlyses!

    Publicerad av marcusk på 21 mars, 2001 vid 09:08

    Flyttade från Eken till Visby vid årsskiftet. Sol vind och vatten men kallt som… Nåja snart blir det väl lite varmare. Till saken; finns det någon mer på den här ön som gillar att vindsurfa i vågor. Hör gärna av er – kul om vi blir flera på vattnet?

    anonym-anvandare svarade 23 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 mars, 2001 vid 09:26

    Tjena, jag flyttar till Gotland permanent nu i juni och går igång på att vindsurfa i vågor. Sänd över din mail adress så får vi höras. Mvh/Peter dnulho@hotmail.com

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 mars, 2001 vid 13:09

    Dyk upp på något av dessa ställen så blir du garanterat inte ensam om det blåser bra:
    SO: Sandviken
    O: Ar
    NO: Ljugarn
    NV: Ekeviken (Fårö) eller Tofta
    SV: Tofta/Gnisvärd

  • gegga

    Medlem
    21 mars, 2001 vid 14:41

    Glöm inte Visby kallbad perfekt:
    Lämna grejerna på stenstranden och gå och
    ta en kall pilsner på närmsta pub en varm
    sommardag med fin sjöbris.

  • 360

    Medlem
    22 mars, 2001 vid 09:43

    Jag V-surfar och bor i visby. men nu har jag inte mina grejor hör men ska nog ta hit dem då det börjar våras. Har surfat tofta och åminne.. Gotland – Sveriges Hawaii

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 mars, 2001 vid 09:55

    Vart ligger AR?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 mars, 2001 vid 10:09

    Ar ligger mitt emellan Sandviken och Ljugarn. Ett kalasbra vågställe när det är plattost. Rätt krångligt att hitta vägen ner till beachen. Fråga någon av Gotlänningarna du träffar på de andra ställena.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotlands(vind)surfare efterlyses!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.