Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga i vår? Kristi flygare?

  • swe-31

    Medlem
    12 februari, 2008 vid 20:44

    Ja det blev lite orginellt, vi får funder på ett nytt upplägg inför nästa säsong.:wink: Från början var det bara en tävling per helg men sen har det växt och flyttats datum en hel del.

  • getwet

    Medlem
    12 februari, 2008 vid 20:46

    @andersbq 444444 wrote:

    @SWE-31 444438 wrote:

    OK, lite originell lösning att göra ett tidsschema, men Ok då förstår jag hur du tänker att man ska tolka det! Om det skulle varit longdsistance race båda helgerna på ÖWC hade det nog sett likadant ut. Nevermind, det är ändå tråkigt att vi inte kan ha en stor manifestation med speed & freestylegänget på samma ställe. Från min klubb VVK är jag tämligen ensam om speed men vi har en del duktiga brädsnurrare som dessutom är ett gott partygäng.

    Äh lägg av, jag har med mig glass i surfbussen så vi kan parta ändå!

  • jester

    Medlem
    12 februari, 2008 vid 22:20

    Tur att det är så många tjejer som kör speed… J-vla skit! *tittar lite upprört på Faster* 😀

  • faster

    Medlem
    12 februari, 2008 vid 22:30
    Jester;444470 wrote:
    Tur att det är så många tjejer som kör speed… J-vla skit! *tittar lite upprört på Faster* 😀

    När började du intresserar dig för tjejer?:grin:

  • jester

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 08:24

    Sen du dumpade mig… 😉

  • mrpop

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 09:21

    Ok, och alla som brukar åka till Haga Park för att surfa och festa. Ser ut som det inte blir nåt alls av detta nu när allt är utspritt över flera helger. Tråkigt, det är ju nåt man ser fram emot varje vår. Haga på kristi himmelsfärd är ju tradition.

  • filipl

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 09:49

    @MrPop 444507 wrote:

    Ok, och alla som brukar åka till Haga Park för att surfa och festa. Ser ut som det inte blir nåt alls av detta nu när allt är utspritt över flera helger. Tråkigt, det är ju nåt man ser fram emot varje vår. Haga på kristi himmelsfärd är ju tradition.

    Jag håller med. 2007 års arrangemang var verkligen jättelyckat och jätteroligt på alla sätt och jag har sett fram emot årets fyradagarshelg på Haga Park kring den 25-25 maj. Det skulle vara synd om det inte kunde upprepas bara för att en person skall tävla i Polen.

    Filip

  • faster

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 15:05
    filipl;444510 wrote:
    Jag håller med. 2007 års arrangemang var verkligen jättelyckat och jätteroligt på alla sätt och jag har sett fram emot årets fyradagarshelg på Haga Park kring den 25-25 maj. Det skulle vara synd om det inte kunde upprepas bara för att en person skall tävla i Polen.

    Filip

    Nu har du inte koll på kalendern. Eftersom kristi flygare helg infaller den 1 maj i år så beslutade vi att tävlingen skulle vara 24-25 maj och det är lördag o söndag inga helgdagar i närheten. Normalt infaller kristi flygare helg 15-20 maj, vi tyckte att det var för tidigt på säsongen med 1 maj och för kallt. Det blir inget stort partytält men det har blivit nya ägare till sandbergens vandrahem och dom har lovat underhållning. Så tjura inte ihop nu utan se till att komma till Haga, vattnet finns kvar. Sen att freestyle blev flyttad är en annan historia.

  • Oregistrerad

    Gäst
    13 februari, 2008 vid 17:55

    @faster 444532 wrote:

    Nu har du inte koll på kalendern. Eftersom kristi flygare helg infaller den 1 maj i år så beslutade vi att tävlingen skulle vara 24-25 maj och det är lördag o söndag inga helgdagar i närheten. Normalt infaller kristi flygare helg 15-20 maj, vi tyckte att det var för tidigt på säsongen med 1 maj och för kallt. Det blir inget stort partytält men det har blivit nya ägare till sandbergens vandrahem och dom har lovat underhållning. Så tjura inte ihop nu utan se till att komma till Haga, vattnet finns kvar. Sen att freestyle blev flyttad är en annan historia.

    När kommer Ran att vara där?

  • filipl

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 21:35

    @faster 444532 wrote:

    Nu har du inte koll på kalendern. Eftersom kristi flygare helg infaller den 1 maj i år så beslutade vi att tävlingen skulle vara 24-25 maj och det är lördag o söndag inga helgdagar i närheten. Normalt infaller kristi flygare helg 15-20 maj, vi tyckte att det var för tidigt på säsongen med 1 maj och för kallt. Det blir inget stort partytält men det har blivit nya ägare till sandbergens vandrahem och dom har lovat underhållning. Så tjura inte ihop nu utan se till att komma till Haga, vattnet finns kvar. Sen att freestyle blev flyttad är en annan historia.

    Inget tjurande från min sida och självklart kommer jag! Jag skall bo på Sandbergen så det var en kul överaskning att det blir underhållning där!

    Filip

  • anna79

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 21:54

    @getwet 444403 wrote:

    Min med, har fått ny inredning i år…..kan viska lite till dig att jag nu med den nya kylen kan ha med mig fem liter glass på surfresan…..

    Vänta nu… menar du hela 5 LITER GLASS? Inte illa du! Fast i maj föredrar jag nog gasolvärmare och en kopp kaffe.

    @Oregistrerad 444561 wrote:

    När kommer Ran att vara där?

    Helt rätt fråga! Ran åker 6-8 juni men jag ska nog få dit lite kvinnfolk i maj också. Om det inte är så att du ville välja bort RAN-helgen 😉
    Vet dock inte hur många som är med i år. Själv kan jag inte då och det är många gravida och nyförlösta av de jag brukar dra iväg med.

  • faster

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 22:14

    Härligt att ni kommer det behövs lite kvinnlig fägring också, tar med mig en gasolvärmare o kaffe

  • getwet

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 09:30

    @anna79 444615 wrote:

    Vänta nu… menar du hela 5 LITER GLASS? Inte illa du! Fast i maj föredrar jag nog gasolvärmare och en kopp kaffe.

    Ställer in värmereglaget på “tropik” i bussen:wink:

    Förutom det, kul som fan att du skaffat buss. Vill gärna se den på Fituna snart, eller hemma på min infart. Lite off från tråden nu kanske.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga i vår? Kristi flygare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.